היעדים המומלצים ביותר במזרח הרחוק

בבירת וייטנאם יש מקדשים יפים ואטרקציות אחרות שהופכות אותה לאחד המקומות הייחודיים ביותר בדרום מזרח אסיה. יש הרבה מה לעשות כאן, מה שהופך אותו לאחד היעדים הפופולריים ביותר באזור, החל מעיסוי תאילנדי ועד לחקר האטרקציות המגוונות של העיר. דובאי הפכה לתחנת הביניים הפופולרית ביותר באסיה למטיילים שנוסעים מצד אחד של העולם לשני הודות למיקום הייחודי שלה באמצע המסלול.

אם אתה מחפש מקום שאינו מציע חוויה ייחודית

אל תחשוב יותר מדי על ביקור בעיר הזו, שהיא אחת הנקודות היפות ביותר בדרום מזרח אסיה. המקום הזה בצפון מזרח וייטנאם הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והוא אחד המקומות הטובים ביותר לביקור באזור בנובמבר.

האי ההררי פוקט הפך לאחד היעדים המבוקשים ביותר באסיה

ומסיבה טובה. מים כחולים קריסטל, טיולי יום אפיים ומטבח תאילנדי מדהים הופכים אותו ליעד חלומי עבור רבים. הוי אן, אחת הערים הקטנות הפופולריות ביותר באסיה שלמרות הגעת התיירות הצליחה לשמור על התרבות והקסם שלה, היא אחד היעדים היפים ביותר באסיה.

בהתחשב במגמות המבקרים האחרונות

תאילנד הולכת וגדלה את הפופולריות כאחד היעדים הטובים ביותר להרפתקאות מים וטיולי איים בדרום מזרח אסיה. עם בירתה התוססת בנגקוק וחופים ואיים פנטסטיים רבים, תאילנד ביססה את עצמה כאחד היעדים והמסלולים הפופולריים ביותר בעולם לתרמילאים. בעוד שרבים מהיעדים העיקריים שלה היו צפופים בשנים האחרונות, ההגעה הבינלאומית לתאילנד הכפילה את עצמה יותר משנת 2010. הדבר הביא לגידול חד במטיילים מסין ומחלקים אחרים של אסיה לדרום מזרח אסיה.

כיבשת הגדולה והמאוכלסת ביותר בעולם

אסיה היא מקום מגוון עם מגוון רחב של יעדים פופולריים. כדי לעזור לך לתכנן את הטיול של כל החיים, עיין ברשימת היעדים הטובים ביותר באסיה. הונג קונג היא אחת הערים הבינלאומיות ביותר באסיה עם מספר רב של מטיילים עסקיים שטסים כל יום החוצה והחוצה.

אם אתה מתכנן את הטיול הגדול הראשון שלך באסיה

תוכל לשקול נחיתה רכה באחד היעדים המובילים למטיילים ראשונים. אם אתם מחפשים חופים חוליים להירגע בהם, יש לכם שפע הזדמנויות טובות למבקרים באזור הראשון, כולל אחת או שתיים ערים מרכזיות. עם טיסות בעלות נמוכה או בעלות נמוכה למרכזי מפתח באסיה, תוכלו להגיע לכמה יעדים מובילים נוספים בנסיעה אחת.
למידע על היעדים המומלצים ביותר במזרח הרחוק וקוריאה הדרומית המרתקת עליך לגלוש לאתר kandi.org.il

עם כל כך הרבה יעדים מובילים מדהימים באסיה

הבחירה לאן ללכת יכולה להיות קשה. וזו בעיה טובה. עם זאת, מסלול כללי בדרום מזרח אסיה יכול לעזור לך לבחור כמה אזורים ומדינות שצריכים להיות על המכ"ם שלך, ולתת לך את ההזדמנות לבקר במקומות שאינם רחוקים משם. רוב התיירים רוצים ללכת לחופים ואיים, ויש רבים מהם ברשימה זו, כמו גם רבים מיעדי התרבות הטובים ביותר באזור ומזג אוויר נהדר, במיוחד בתחילת דצמבר.

תאילנד מקבלת יותר מבקרים מכל מדינה אחרת בדרום מזרח אסיה, כך שיש סיכוי שאם אתה מחפש יעד מרוחק, תאילנד לא. למרות האינפלציה והפופולריות הגוברת של בנגקוק כאחת הערים המתוירות ביותר בעולם לחגים, המדינה זולה יחסית.

אם אתה רוצה להתרחק מהאי הגדול בעולם

זהו אחד היעדים הטובים ביותר בדרום מזרח אסיה. בוראקאי קצת מחוץ למסלול המכות, כך שלא תגיע לשם במקרה. אין הרבה אכסניות או מלונות זולים אז זה לא המקום הטוב ביותר לתרמילאים באסיה. שהייה בפנאנג היא הטובה ביותר מכיוון שהיא בקלות אחת הערים האהובות עלי באזור, עם טיולים נהדרים, צלילה והפארק הלאומי פנאנג.

סבו הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר לתיירים הרפתקנים, אהוב על צוללנים מרחבי העולם. באלי היא יעד לירח דבש ולגולשים כאחד והיא אחד היעדים המובילים באסיה.

ידועה באותנטיות שלה, בשטח ההררי ובמקומיים הידידותיים, הפכה באלי ליעד חיוני למטיילים בדרום מזרח אסיה. סינגפור מתפתחת לעיר משגשגת והיא אחד המקומות המפורסמים ביותר באסיה.

זה יהיה חטא לא להתייחס לאחד משבעת פלאי תבל כאחד המקומות הטובים ביותר במזרח התיכון

כאתר התיירותי ביותר באזור. המזרח הרחוק של רוסיה הוא יעד מדהים שכדאי לבקר בו מיאקוצק, העיר הקרה ביותר בעולם, ועד לאי רנגל, הידוע גם כאי הדוב הקוטב. דמשק – כמו רומא – מרשימה במימדיה ושימורה הטוב לא רק מכיוון שההריסות נגישות בקלות (אנו מדברים על לבנון – אחד היעדים המרוחקים ביותר במזרח התיכון כולו – בו תוכלו לחוות את ההריסות הרומאיות הגדולות – וגם אחד היעדים הטובים ביותר באזור-א.