איך משפצים חדרי אמבטיה ומקלחת

אם חדר האמבטיה שלכם הוא החדר הקטן ביותר בבית, עליכם לצבוע חלונות, אמבטיות, מקלחות, כיורים, מראות, שירותים, מרכזיות, קירות, פינות ורצפות. להסרת ברזים ניתן להחליף ברז, שירותים, אמבטיה, כיור ואריחי קיר באמבטיה ובמקלחת. חדר זה הוא אחד מאזורי המגורים הנפוצים ביותר, ולכן האריחים יהיו מוקד חדר האמבטיה שלכם, כך שתרצו לוודא שאתם אוהבים אותם.

גומחת מקלחת מעוצבת עם גומחת מקלחת מעוצבת

אינך צריך לדאוג לפינות, נישות ודליפות, מה שעלול להוות בעיה במקלחות אריחים. כדי לחסוך כסף, הגבל את כמות האריחים והתמקד באזורים בעלי השפעה גבוהה כגון רצפות, רצפות ותאי מקלחת. הגדל את הקוביה ההדדית באמבטיה או במסגרת המקלחת כדי למזער את קווי חיתוך האריחים ולסיים עם פיסת אבן שמאלית או משטח מוצק כגון משטח עבודה, לא אריחים, כך שלא תגרד את קווי המפרק.

ניתן להתאים את תא המקלחת כך שיכלול תכונות כגון כיסאות שחייה והתאורה הנכונה

ריצוף קירות המקלחת שלך יכול לעשות הבדל גדול ולשנות את האסתטיקה של חדר האמבטיה שלך. אם חדר האמבטיה שלכם גדול מדי או קטן מדי, סביר להניח שהוא יכיל תא מקלחת.

הוספת מקלחת פינתית

היא אחד הרעיונות הטובים ביותר לשיפוץ מקלחת שתוכל ליישם, במיוחד אם יש לך מקום מוגבל. החלפת האריחים במקלחת היא רעיון טוב נוסף אם אתה מעצב מחדש את המקלחת שלך. שימוש באחד מאלה הוא רעיון חשוב שעליך לקחת בחשבון בעת שיפוץ המקלחות שלך.

אם המקלחת והאמבטיה נמצאים באותו החדר, קיים סיכוי לבלבול. לדוגמה, האקריליק החלק המקיף את האמבטיה שלכם יכול לשבש את האריחים המקיפים את המקלחת שלכם.

מקלחונים הם אחד הרעיונות הפופולריים ביותר לאמבטיה מכיוון שהם תופסים מקום והשילוב של אמבטיה ומקלחת

הוא הטוב משני העולמות. אם החדר שלכם לא מספיק גדול או מרווח מספיק עבור תא מקלחת ואמבטיה ואין לכם ילדים קטנים להתרחץ בהם, שילוב מקלחת / אמבטיה עדיף.
בכדי לשמוע מידע בתחום של שיפוצניק ואיך משפצים חדרי אמבטיה ומקלחת באפשרותך להעיף מבט ב- theguru.co.il

אמנם לשיפוץ אמבטיה מלא יש פוטנציאל להעלות את מחיר מכירת הדירה שלך לבתים

אך כדאי לשקול את 20 המרות המקלחת האלה. אם אתה צריך להוציא יותר, אתה יכול להתמקד בשינויים גדולים יותר, כגון אריחים, מקלחת גדולה יותר וחלונות. קית 'מלנסון, מנהל פרויקטים ב- RenosGroup, מציין את ההבדל העצום שיכולה לעשות אריחים במקלחת.

ארונות

משיכות, ראשי מקלחת וברזים זמינים במגוון גימורים, כך שתוכל להוסיף קצת אישיות לכל עיצוב אמבטיה. אורות, כיורים, ברזים, מעקות מגבות ומגירות מגירות עלולות להיראות חסרות משמעות, אך עדכוןן עשוי להשפיע רבות על מראה חדר האמבטיה שלך. אתה יכול להחליק קירות מקלחת עם יחידות מונוכרום המצוידות באריחים לבנים זעירים או אריחי צפחה מרובי צבעים, להתקין אריחים ממוסגרים לראש המקלחת שלך, או קירות חלקים למים לשמש כרקע.

לפני שתתחיל לקרוע אריחים ולבחור אמבטיות

הנה כמה עצות מאנשים שהכינו את הלחם והחמאה שלהם בחדר האמבטיה. השלב הראשון והחשוב ביותר בשיפוץ חדר האמבטיה שלכם הוא להשיג הבנה לגבי גודל וסגנון תא המקלחת שהחדר שלכם מאפשר. אל תיפול על אופנה רק בגלל שאתה מאוהב, למשל אמרי החום או האדום על קיר המקלחת שלך, זכור שהמקלחת שלך הותקנה מזמן ואתה רוצה שהיא תעמוד במבחן הזמן.

בין אם נמאס לך ממפרקי אריחים מלוכלכים

סדקים ודליפות במגש המקלחת ובין אם אתה רק רוצה לעדכן את חדר האמבטיה שלך עם הטרנדים האחרונים, ל- Bath Planet יש את המרות המקלחת הפשוטות שאתה רוצה. מחדרי אמבטיה על חוף הים ועד נסיעות ספא ייחודיות, אתה יכול לעצב מחדש את המקלחת שלך כדי להתרחק מהכל. ברזי מקלחת, ברזים וערכות איפור יכולים להוסיף כשרון דרמטי, בעוד שקירות ואריחים לבנים לובשים צורות מעניינות ויוצרים תחושה קלילה ובהירה.

ראשי מקלחת שמנמנים

אמבטיות שקועות וסביבות מקלחת מעניקות לשמפו וסבון בית קבוע שאינו תופס מקום. בעת שיפוץ חדרי אמבטיה קטנים, שימו לב עד כמה מראות גדולות יכולות להפוך חדר אמבטיה קטן לקל ומרווח יותר – מראות ללא מסגרת המכסות את הקיר כולו יכולות להיות יעילות במיוחד. אם אתה רוצה לתת אשליה של יותר חדר בחדר האמבטיה שלך ולשפר מסך מקלחת מדהים, שקול דלת זכוכית שקופה.

ניתן להשתמש באריחים ובאריחי בסיס לציפוי קירות אמבטיה ומארזי מקלחת

הדום עמיד במים 100% בכדי להכיל מבני קיר מעוקלים, וכפי שניתן לראות במסך המקלחת של גוש הזכוכית בתמונה הקודמת מותקן קיר זכוכית על הדום. ניתן להתקין גם אביזרים גדולים יותר כגון מגשי מקלחת ושירותים.

לעצום עיניים ודמיין חדר אמבטיה משופץ לגמרי עם מקלחת עם מגשי מקלחת בתולי וקירות מבריקים

בעזרת רעיונות שימושיים אלה לעיצוב מחדש של המקלחון, תוכלו להפוך זאת למציאות. מבחינת ראש המקלחת, אתה יכול לבחור אחד שמתאים לצבע האריח, או כזה שבולט ומתבטא.

להמרות קטנות יותר

בעלי עשה זאת בעצמך מנוסים יכולים לבצע את רוב הפרויקטים הקשורים כגון החלפת הבל, מודרניזציה של אורות וברזים והנחת אריחים. בדומה למשאיות, גם בעלי בתים מקווים ליצור חדר אמבטיה גדול יותר עם מקום למקלחת. העבודה עשויה לכלול רצפות אריחים חדשים ואריחים המקיפים אמבטיה חדשה, שירותים, יהירות וכיור מובנה.
למידע נוסף על שיפוץ חדר אמבטיה ואיך משפצים חדרי אמבטיה ומקלחת עליך לבדוק כאן: theguru.co.il