האם סילדנאפיל או ויאגרה יגדילו את הפין שלי

ויאגרה היא תרופה ידועה לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה אצל גברים, אך כיצד הגלולה הכחולה הקטנה הזו עובדת בפועל, ומעיזה להיות כה יהירה? הרי ישנם צמחי מרפא שיעזרו לך להרגיש טוב יותר, לשפר ביצועים ולהשיג, חיי מין בריאים יותר. אבל מצד שני הגלולה הכחולה הקטנה הזו באמת ידועה בטיפול בתפקוד זיקפה, אז איך זה באמת עובד?

ויאגרה יכולה לעזור לך למקסם את הגודל הטבעי שלך בזמן שאתה זקוף

אבל זה יכול להגדיל את איבר המין שלך, זה רק יראה אותו גדול יותר מכיוון שזרימת הדם בזמן הזקפה טובה יותר. זה לא ישפיע על הגודל הלא מתוחזק שלך, וזה לא ישפיע על גודל הצניחה; זה רק יביא לכך שהפין הזקוף שלך נראה גדול בגלל שיפור אספקת הדם לזקפה שלך. ויאגרה תעזור לך להפיק את המיטב ממה שיש לך באופן טבעי, כך שתוכל להסתדר בלעדיו אם אינך מרוצה מהמידה שלך.

תפקוד לקוי של זיקפה הוא בלתי אפשרי ואם תיכשל, יהיו סביבך גברים גדולים יותר, כך שתוכל להצטרף אליהם ולשתף איתם פעולה. מה קורה אם אישה נוטלת ויאגרה בשיטת הגדלת הפין הטובה ביותר שננקטה במחקר זה?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם כדאי לך לקחת תרופה נגד זיקפה כגון ויאגרה

היא להתייעץ עם הרופא שלך. אם אתה מתקשה להשיג ולזקוף זיקפה, שוחח עם הרופא שלך לגבי השיטה הטובה ביותר להגדלת הפין העומדת לרשותך, כגון סילדנאפיל או ויאגרה, או שוחח עם רופא המשפחה או האורולוג אם הוא מעוניין בשיפור הגבר. כדורים מכיוון שאתה מתקשה להשיג או לשמור על זקפות הנחשבות משביעות רצון בכדי לקבוע אם תפקוד לקוי של זיקפה יכול להיות הסיבה.

משאבות פין הן אפשרות מצוינת לגברים שרוצים טיפול בזיקפה שאינו משפיע על הטיפול בלחץ דם גבוה. אם אתה מודאג מתופעות הלוואי האפשריות של ויאגרה, סילדנאפיל או כל אחת מהכדורים האחרים לשיפור הגבר, עליך לשקול גם משאבות של הפין.
עבור עוד מידע בנושא של האם סילדנאפיל או ויאגרה יגדילו את הפין שלי נא לבדוק כאן:

זה עוזר להגביר את זרימת הדם לאיבר המין ומעניק לגברים זקפה קשה כאשר הם זקוקים לה ביותר. ויאגרה מגדילה את הפין שלך, אך אתה עדיין זקוק לגירוי מיני כדי לחוות את ההשפעות.

ההשפעות העיקריות של סילדנאפיל הן שיפור זרימת הדם לאיבר המין

המאפשר לך להשיג ולשמור על זקפה מלאה. זרימת הדם היא המפתח לזקפות גברים, והרחבת כלי הדם יכולה להגדיל את גודל ועקביות הזקפה של הגבר, כמו גם להקטין את הסיכון לתפקוד לקוי של זיקפה.

עם זאת

תפקוד לקוי של זיקפה עלול לגרום לזרימת הדם לאיבר המין להיות נמוכה מדי ולהפריע ליכולת שלך לשמור על זקפה ולשמור עליה. ויאגרה עוזרת מכיוון שהיא משפרת את זרימת הדם לאיבר המין וזרימת הדם המוגברת תופחת את הפין יותר, וכתוצאה מכך זקפה גדולה ומוצקה יותר, ולכן התרופה מעניקה לך זקפה טובה יותר מזו שהייתה לך קודם. הפין שלך ייראה מרשים ממש כשהוא פעיל, ולכן ויאגארה גורם לו להיראות גדול יותר. הסיבה לכך היא שהוא ממלא את הדם בדם יותר מהרגיל; זה גורם להם להיות זקופים יותר.

תפקוד לקוי של זיקפה צריך להיות קשור למספר גורמים, כגון גיל, מין, גיל המטופל, חיי מין וגורמים אחרים.

החוקרים שעומדים מאחורי ויאגרה רצו במקור לגלות תרופה שמרפאת מחלות לב וכלי דם

אך במקום זאת הם פיתחו תרופה שמטפלת לראשונה באימפוטנציה והפרעות בזיקפה. יחד עם זאת אין פיתרון של 100% לבעיות בזקפה אבל אפשר לשפר את חיי המין בצור המשמעותית. האם תוכלו להגדיל את הפין מבלי להזדקק לתרופות או ניתוחים אחרים? מה שבטוח – זול יותר לקנות ויאגרה ועוד יותר זול לנסות את תחליפי הויאגרה שיש בשוק כגון קמגרה ואחרים.