קניית שוקולד ממותג

בארצות הברית, אוכלי שוקולד בדרך כלל קונים שוקולד פעמיים בשבוע, והצרכנים מתמכרים לשוקולד יותר ממאכלים אחרים. שוק שוקולד הפרימיום פופולרי מאוד בבריטניה, שם אנשים מעדיפים לנשוך שוקולדים בעצמם מאשר להגביל את צריכת הקונדיטוריה שלהם. חלק בהשפעה בריטית בתעשיית השוקולד בארה"ב זועם על כך שהרשי ושות 'נאלצו לייצר שוקולד קדברי מחוץ לארה"ב ולאיחוד האירופי (האיחוד האירופי), למרות שהוא מיוצר בבריטניה.

שוקולד בלגי, שני גורמים מייקרים אותו מעט, אבל כמו שאמרתי, פנקו עצמכם בבר שוקולד ישן וטוב – אופנתי – לא מותג יוקרתי.

אם אתה קונה שוקולד מלאכה באינטרנט או במקום אחר

הקפד לבדוק את המדריך שלנו לטעימות שוקולד כדי ללמוד על כל השוקולדים הטובים ביותר. מצאתי כמה בטיולים שלי באינטרנט לאורך השנים ולפעמים הייתי צריך לעשות את הבחירות שלי. בדקו את שילוב השוקולד המקוון המיוחד הזה עם שוקולד בצורת לב ודובון שבוודאי ימשוך חובבי שוקולד.
כדי לקרוא עוד אודות קניית שוקולד ממותג ושוקולד ממותג מומלץ להעיף מבט ב- sweetlogo.co.il
כדי לקרוא עוד אודות קניית שוקולד ממותג וSweet Logo כדאי להעיף מבט ב- sweetlogo.co.il

שוקולד בריטי, מרכיב רשימה של המותגים הטובים ביותר כדי להקל עליך לקנות ולשלוח מאתר שונה במקצת מזה שלעיל.

שוקוגרמה מציעה גם שוקולד בלגי כהה בעבודת יד וחטיפי שוקולד בהתאמה אישית

כמו גם מגוון רחב של מותגים אחרים. חנות מתנות זו יכולה לעזור לאנשים לקנות שוקולד בצורת לב, שוקולד מיובא ומוצרי שוקולד אחרים באופן מקוון בשבריר מעלות הקנייה המקוונת.

אם ברצונך לקנות מוצרי שוקולד ולראות מידע על מחירים

תוכל להקים חשבון קניות כאן. חנות שוקולד זו עוזרת לך להזמין באינטרנט בכמה לחיצות בלבד, ותמצא בדיוק את מה שאתה צריך על ידי גלישה במאות מותגי שוקולד שונים, חטיפי שוקולד ומוצרים אחרים. לאוהבי השוקולד תוכלו לקנות באינטרנט שוקולד מיובא ולגלות בדיוק מה אתם צריכים לפי מחיר, איכות, מותג, טווח מחירים ואפילו לפי סוג שוקולד. בין אם אתה יצרן שוקולד, יצרן שוקולד או חובב שוקולד, אנו מקווים שתלמד יותר על השוקולד הטוב ביותר בעולם. כאן תוכלו למצוא מאמרים על ההיסטוריה של ייצור השוקולד, סיפורים המעוררים השראה להצלחת עסק השוקולד ונושאים הקשורים לשוקולד משובח ולתעשיית הקקאו. אבל כל השוקולד שווה, ויש לנו את הידיים על השוקולד, אז קנו שם מותג בינלאומי או שוקולד שם מותג בינלאומי והתפנקו משוקולד מתוצרת מיטב המותגים והחברות.

מותגי שוקולד אירופאים מביאים מגוון רחב של היצע לשולחן

כולל פתיתי כמהין, שוקולדים מלאים בליקרים, שוקולדים וחטיפי שוקולד. אחד ממוצרי שוקולד הקקאו הטובים בעולם המיוצרים בעולם הוא Sade, המיוצר בגאנה, או כשמה כן מכנים גאנה, "מגאנה". גאנה היא המדינה המייצרת את כמות הקקאו הגדולה ביותר באפריקה וייצור הקקאו השני בגודלו באירופה. טעמו כאילו הוא עשוי מקקאו מהארץ.

בעוד שמותגי שוקולד טבעוניים מסחריים נוטים להסתמך על סוכר מזוקק כמרכיב העיקרי שלהם

שוקולד יוגי עוסק בקבלת שוקולד מלא של מלאכה. בר זה בפרט הוא שוקולד לבן חלבי למדי ומתאים לשמו. שוקולד גרמני הוא שוקולד החלב של נסטלה מבית Publix המקומי והוא אחד המותגים הפופולאריים ביותר בשוק השוקולד האמריקני. אמנם אני חושב ששוקולד מריר, מריר וטוב יותר, הוא הטוב ביותר, אך יש בו גם חלב רוצח – שוקולד.

אני מדבר על שוקי יוגי, אחד מקומץ שמייצר שוקולד משעועית וברים על ידי רפורמה בשוקולדים מוכנים שקונים בכמויות גדולות.

יצרני שוקולד קטנים ומתמחים יותר מייצרים את הטעמים הטובים ביותר של קקאו

המשמש לעתים קרובות במוצרי שוקולד איכותיים. השוקולד השוויצרי של גוטליבר בולט בשאר חנויות השוקולד המובילות בשוויץ בכך שהוא מיוצר ללא חומרים מלאכותיים או חומרים משמרים. מותג זה קיים מאז 1926 והוא אחד הוותיקים וה מותגי השוקולד הפופולריים ביותר בשוויץ. היא יודעת להכין שוקולדים ייחודיים, בלתי נשכחים וטעימים שמתאימים לכל הטעמים כשמנסים לקנות שוקולד יוקרתי לאירוע מיוחד.

אם אתם חובבי שוקולד ומחפשים את השוקולד הטוב ביותר בשוויץ

תוכלו לבקר בכמה מחנויות השוקולד הפופולריות ביותר בשוויץ. כמה שוקולדים פופולריים בארה"ב, כמו ממתקי שוקולד, נקראים "ממתקי שוקולד" מכיוון שהם אינם נחשבים לשוקולד "אמיתי" במקומות אחרים. בעוד שבאירופה כל מה שנחשב לשוקולד גבוה ב -20%, ארה"ב זקוקה בדיוק לאותה כמות של סוכר, פירות יער סוכר, אם לדייק, בעוד שבמדינות אחרות זה רק 10%.

La Maison du Chocolat

היא בחירה מוצקה לכל מי שמחפש מתנת שוקולד איכותית, והם תענוג מיוחד לא משנה מה האירוע. שוקולדים אלוהיים הם Fairtrade והם זמינים ב- Waitrose, השוקולד האלוהי מגיע במגוון טעמים, כולל שוקולד כהה, כהה, שחור ולבן. למרות שהאיסור יקשה עליכם ללכת לחנות המתמחה המקומית ולקבל שוקולד בריטי משלכם, עדיין תוכלו לייבא שוקולד עם אותם מרכיבים כמו שאתם מייבאים לארצות הברית.