איך לבחור מתנה לעובד

ריכזנו מדריך מהיר שיעזור לכם להבין כמה כסף תוציאו על מתנות חג המולד עבור הצוותים המפורטים להלן. מאמר זה הוא חלק מהמדריך שלנו למתן חברות, שיעזור לכם למצוא את המתנה המתאימה – ולספק הזדמנות לחברה שלכם, לעובדים ולמשפחותיהם.

אם אתה זקוק למתנה לעבודה צמודה וסרוגה

של עבודה חברתית – רחוקה – מעובדי הבית, הנה כמה רעיונות לעובדים שכולם יאהבו. אם יש לך רעיונות למתנה אחרים לעובדים, אתה יכול להשתמש בתבנית החופש שלנו בחינם, וארגנו כמה טיפים מעולים להתחלה עם רעיון מתנה משלך לעובדים שלך. הסט החמוד הזה הוא אופציה נהדרת כשחושבים על מתנות DIY לעובד. עבור אלה שאוהבים לחלוט קפה בעצמם ולהכין אמנות לאטה, זו הדרך המושלמת להביע את היצירתיות שלהם.

אם אתה עדיין לא יודע מה העובדים שלך היו רוצים

נסה לתת להם לבחור את המתנה המושלמת לעצמם. אם אתה עדיין זקוק לרעיון מתנה טוב לחבר צוות וההצעה שלך נדחית, עיין ברשימת השאלות הבאה כדי לעזור למקבל שלך לצמצם את הבחירות שלך. לאחר מכן, בדוק כמה הצעות מחיר כדי להעריך את הצוות שאתה יכול להכניס למתנות או לכרטיסים שלך.
לעוד פרטים בנושא של איך לבחור מתנה לעובד וגרומנס מומלץ להעיף מבט ב- giveaway.co.il

אם לעסק שלך עובדים רבים ותקציב מתנה קטן, חלופת מתנה זו היא אפשרות טובה. עבור חברות המשתמשות בגיבור תעסוקה, דולרי גיבור זמינים תמורת $ 1 בלבד לעובד לחודש בסכום כולל של $ 3,000 לשנה.

אם יש לך עובד שחוגג יום השנה בעבודה

זו המתנה המושלמת הן למחיר והן לפרקטיות. אם כבר מדברים על רעיונות למתנות ליום השנה לעבודה: תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות מתנה לחגיגת יום השנה לעובדים שלכם. לא משנה איזה רעיון מתנה תבחרו לרשימה זו, עליכם לשכנע את העובד שלכם ולחזק את המורל שלו לחודשים הקרובים.

אם לעובד שתבחר יש חוש הומור נהדר

עליך לוודא שהמתנה לא עוברת את הגבול. דאג שתתן לו את המתנה הזו כשאתה נותן אותה, אך אל תפחד לתת לו בדיוק את זה. מתנת ההערכה לעובדים שאתה מחליט בסופו של דבר חייבת להתאים לאירוע. זה לא קשור למה שנתת לו אלא איך להראות את הערכתך ומה נחשב.

המתנה מדי פעם לעובד

היא דרך נהדרת להגביר את המורל ולהראות שאתה מעריך את העבודה הקשה שלהם. אם אתה נותן להם מתנה בהזדמנות מסוימת, תודה להם אם הם מקבלים זאת, אך וודא כי העובדים האחרים לא ירגישו לא בנוח. המתנה לעובד אינה מכריעה, אך זו יכולה להיות דרך נחמדה להראות הערכה לעובדים. בין אם מדובר במתנה קטנה כמו זוג נעליים, בגד או אפילו מתנה פשוטה, מתנות לעובדים שלכם יכולות להאיר את מצב הרוח.

עובדים יכולים לבחור מתוך מגוון מתנות והם צפויים להפיק הרבה יותר מהמתנות. מתן כרטיסי מתנה לעובדים כמתנה לחג המולד הוא גם דרך נהדרת עבור העובדים לקבל מושג טוב יותר על האופן שבו הם רוצים להשתמש בכרטיס המתנה.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על קביעת תקציב לחג ולהעלות רעיונות מתנה קטנים לעובדים למטה. אם אתה רוצה לתת לעובדים שלך חג מולד ביעילות בתקציב מינימלי, זה רעיון מתנה נהדר. הוצא עלה מתוך ספר התגמולים החברתי ותן לעובדים שלך את ההזדמנות לבחור מתנה לעמיתיהם.

אתה בהחלט לא צריך לתת מתנות לכולם בחברה שלך

אבל כשאתה נותן מתנה לעובד, אתה צריך לנסות לתת להם משהו. שים כמה מתנות נבחרות בסל והעניק מתנה קטנה לכל אדם שאתה מתקשר איתו מדי יום. אם יש לך קבוצה גדולה של אנשים שאתה עושה עסקים איתם והם אנשי מקצוע, יתכן שיהיה מתאים להכין פריט למתנה נהדרת, כגון ספל.

מתנה טובה לעובד היא לא רק ייחודית, אלא גם שימושית ומקלה על החופשה שלכם. כדי להימנע ממתנות אישיות, כמו המתנה שהציעה CNBC, בחר מתנה שרלוונטית למקום עבודתו של העובד שלך.

המתנה של העובד שלך מבטאת את הכרת התודה שלך להנהלה

והעובד שלך מרגיש שלחברה שלך אכפת מהם. כאשר המתנה שלך מוצגת כפרס על העבודה שביצעת, או כאשר אתה מגיש מתנה משמעותית לעובד באירוע מיוחד, העובד ירגיש שאכפת לך מהעסק ושאכפת לך מהעובדים שלך. בעת בחירת מתנה, לא צריך לדאוג רק למאמץ בבחירת המתנה עצמה, אלא גם בהצגתה.