ליקויים בצנרת הבית

לחץ מים נמוך בבית יכול להיות אחת הבעיות המתסכלות ביותר. בעיות האינסטלציה הנפוצות ביותר בבתים ישנים סובבות סביב לחץ מים נמוך, אך הן יכולות להתרחש גם בבתים חדשים יותר. אם לחץ המים בבית נמוך, ייתכן שיש לך צינור מים ראשי סתום או דליפה במערכת.

ניתוק גדול של המים יכול להפחית את הלחץ על הברז שלך ולהפחית את הבעיה, ושכניך עשויים לחוות גם לחץ מים נמוך יותר. אם הבעיה ממשיכה, התאמת צינורות לא תקינה עלולה לגרום לדליפה במערכת הסניטרית שלך.

אם לבית שלך יש צינורות פוליבוטילן ואתה מבחין בשינוי בלחץ האספקה

הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור לפני שיתרחש נזק חמור למים. אם עדיין יש בבית שלך את החומרים הסניטריים הנ"ל, אני ממליץ לך לבדוק את הצינורות הנראים לפחות פעם בשנה כדי לקבוע את מצבם ולהגן עליהם מפני נזילות גדולות בצינורות. בתים שנבנו בשנות התשעים או שופצו בעשורים האחרונים עשויים להיות צינורות העשויים מחומרים שאינם מאושרים עוד על פי חוק הבנייה האמריקאי ודורשים החלפה; לכן מומלץ לבדוק באופן קבוע את המתקנים הסניטריים שלהם כדי לוודא שלא יהיו הפתעות בלתי צפויות, כמו למשל בפעם הראשונה שניקוז נסתם.

הבעיה העיקרית בצינורות Pb

היא שהם יכולים להגיב עם כלור במערכת המים, מה שהופך אותו לשביר, סדוק ודליפה. במקרים אחרים, קורוזיה או התאמה לא נכונה עלולים להוות בעיה הגורמת לירידות. עודף מים עלול לגרום לכתמי חלודה בצינורות ובאביזרים אחרים.

אם צינור אספקה דולף, סביר להניח שמדובר בקו אספקת מים. במקרה זה, מדובר בבעיה בצינור המים, מחמם המים או במקרה הגרוע, דליפה פעילה בצינור האספקה.

אם ברזי טפטוף או ניקוז איטי בבית מזדקנים

מדובר בבעיית אינסטלציה טבעית. בעיות עם צינורות ישנים מברזל יצוק, אביזרי מטבח או אמבטיה פגומים, צינורות כניסת מיכל שירותים או עופרת בכיור אביזר לשירותים. זכור כי בעיות אינסטלציה יכולות להיות סימפטומים של בעיות מסובכות יותר המסתתרות מאחורי דליפות מים בבית, כגון צינורות ביוב סתומים או קורוזיה בצינורות.

בעיות יכולות לנוע בין בעיות שגרתיות כגון צינורות לא מאובטחים ומלכודות שטיפה לאחור וכלה בתקלות חמורות ויקרות יותר כגון מחממי מים לא בטוחים ומקלחות נופלות

חלק מהבעיות נגרמות כתוצאה מאביזרי הזדקנות ובלאי רגיל בציוד סניטרי, ואילו אחרות נגרמות כתוצאה משימוש ותחזוקה של מערכות מסוימות.

להלן מבט על כמה מהבעיות הנפוצות ביותר בהן אינסטלטורים מנוסים שלנו מתמודדים ומה גורם להם

בעיות תברואה נפוצות יכולות לכלול נקזים ושירותים סתומים, ברזים דולפים, בעיות בדוד המים המיידי ולחץ מים נמוך בשירותים פועלים. נתחיל במבט על כמה בעיות סניטריות נפוצות שתוכל למצוא במהלך בדיקת בית. אחת הבעיות הנפוצות ביותר של בעלי בתים כאשר מתקני התברואה שלהם לקויים היא צינורות לא מספקים.
עבור מידע על איתור נזילה וליקויים בצנרת הבית יש לגשת לאתר mghs.co.il

דליפות מים קטנות בבית שלך עלולות לגרום לנזקים משמעותיים

עובש וריקבון. צינורות פגומים ואביזרים אחרים עלולים לגרום לדליפות העלולות לגרום לנזקי מים חמורים. צינור דולף או ברז מטפטף יכולים לא רק לגרום לפסולת מים עצומה, אלא גם לנזק לבית.

צינורות נחותים ודליפות מים יכולים להיות אינדיקטורים לבעיה גדולה יותר עם ליקויי בנייה בתברואה. אם נעשה שימוש בצינורות נחותים בבניית הבית שלך, נזילה עשויה להיות הסימפטום הראשון שאתה מבחין בו.

התקנה נכונה-יש הרבה היבטים שונים של תברואה בבית שלך

והתקנה לא נכונה יכולה להוביל לבעיות בצינורות סניטריים, ברזים, שירותים, מקלחות, חדרי אמבטיה, תנורי מים ועוד. בעיות אינסטלציה תכופות המתגלות במהלך בדיקת בית קשורות לדליפות מים, צינורות ביוב סתומים, בעיות מים חמים וצנרת מתחת לממוצע. הימצאות אחת או יותר מהבעיות הללו דורשת בדיקה מלאה של אינסטלטור מורשה.

כיום אנו תלויים במתקנים סניטריים בכדי לספק מים לברזים

למקלחות, לשירותים, לדודי מים ולמדשאות ולגינות שלנו. לחץ מים נמוך עלול להקשות על השימוש במערכת התברואה בבית. אם לחץ המים נמוך בכמה מקומות בבית שלך, זה עשוי להיות סימן לבעיה גדולה יותר.

בדומה לנקזים סתומים ולצינורות דולפים הניתנים לתיקון באמצעות תרופות ביתיות, יתכן ותזדקק לתרופות ביתיות אלה על ידי מומחה שיטפל בהן. תיקוני הבית יכולים לתקן את בעיות הצנרת הטורדניות שלך, אך הן אינן מטפלות בבעיות הבסיסיות.

אם יש לך בעיה עם צינורות סתומים או צינורות חסומים

היא בעיה או לא. צינורות סתומים הם דברים של אחד לאחד, אבל נקזים סתומים הם עניין אחר לגמרי. קבקבים נקיים ופשוטים הם פתרון מצוין של עשה זאת בעצמך, אך ניקוז איטי בבית יכול להעיד על בעיה גדולה, כמו שורשי עצים במערכת הביוב.

דליפות קטנות בקירות הבית שלך עלולות לגרום לנזק חמור לקיר הגבס ולבעיות חמורות בעובש

פסולת בניין אקראית עלולה לסתום את הניקוזים שלך, כמו גם שומן ושאריות אחרות מהבניין בבית שלך עלולות לגרום לבעיות. ניקוז סתום יכול לשחרר מים לתוך הבסיס שלך ואזורים חשובים אחרים בבית.

אם מתרחשים בו זמנית ניקוז איטי בבית, מדובר בבעיה רצינית-סביר להניח שחסימה של צינור הביוב הראשי הנגרמת על ידי שורשי עצים. עצירות לא רק מובילה להפקדות רעילות, אלא גם יכולה לסתום נקזים, מה שעלול לגרום לבעיות רבות.