הכשרת רקדניות היפ הופ

כרקדן היפ הופ, אתה לא רק צריך להיות חזק מספיק כדי לבצע תנועה מסוימת, אלא שאתה צריך גם מספיק סיבולת שרירית כדי לשמור על המיקום במידת הצורך. בריקוד היפ הופ אתה צריך להיות מסוגל לשלוט במשקל הגוף שלך, כך שתרגילי הרמה עם משקל הגוף שלך מועילים. בשיעור ריקודי היפ הופ, הרקדנים יכולים גם להגדיל את הגמישות שלהם, וזה גם יתרון.

מצא שיעורי ריקוד היפ הופ למתחילים בחינם הכוללים פרויקטים

תרגילים, חידונים, מבחנים, סרטונים, הרצאות, דוגמאות ותעודות לשיפור רמת הריקוד שלך בהיפ הופ. לאחר שתכיר את התנועות הבסיסיות, הטכניקות וסגנונות הריקוד המגדירים את ריקוד ההיפ הופ, תרגיש בנוח עם מעמד הביניים. בעזרת השיעורים תוכל לבנות על הידע והכישורים הבסיסיים שלך ולהתחיל להשתלט על תנועות ריקוד וכוריאוגרפיות מורכבות יותר.

האקדמיה למחול שואפת לתרום לפיתוח סצנת המחול הבריטי על ידי הפקה ופיתוח רקדנים

אמנים, מורים וכוריאוגרפים חדשים, מוכשרים ומנוסים. אימון ריקודי הרחוב המקצועי הרב-סגנון שלנו, המתמקד בסגנונות ריקוד ההיפ הופ והפאנק במשך שלוש שנים, מספק ידע מעשי בטכניקות ריקוד שונות, אוצר מילים וטרמינולוגיה, כמו גם בסיס להבנה מעמיקה יותר של ההיסטוריה , תיאוריה, פילוסופיה והשפעה של כל סגנון ריקוד. האימון מציע גם למשתתפים הזדמנות לפגוש כמה מהחלוצים והרקדנים / כוריאוגרפים הידועים לשמצה ביותר של סצנת הריקודים.

הללו בית ספר למחול מציע קורסי הכשרת רקדניות

הכשרת רקדניות היפ הופ

גם אם אינך יכול לבקר את הריקוד או האולפן האהוב עליך

יש הרבה אפשרויות עבורך. אינך קשור לאפליקציית אימון ספציפית חדשה, אך אינך קשורה לאפליקציית אימון ספציפית. יש הרבה סרטוני אימון ריקודים ביוטיוב, בין אם אתה מחפש שגרה מהירה של שיר אחד או אימון ריקוד מלא. זה נותן לך גישה עצומה לכל סגנון הריקוד שאתה רוצה ללמוד.

ההיפ הופ אינו קפדני כמו רוב סגנונות הריקוד האחרים

אך זהו שיעור הכושר או הספין המועדף עליך. תעשיית המחול הגיבה לריקודי ההיפ הופ על ידי יצירת גרסאות מסחריות שלו באולפני כוריאוגרפיה עירוניים, והיא כונתה "סגנון חדש" בגלל ז'אנר ריקודי ההיפ הופ המופיעים במוזיקת ראפ, מו"פ ופופ. סרטונים והופעות. היפ הופ הוא סגנון חדש בהקשר של תעשיית המחול המסחרי מכיוון שרקדני ההיפ הופ בצרפת וביפן הם מסיבות אורבניות כוריאוגרפיות וטכנולוגיות אולפן נוספו לסגנון זה.

הכנסת ריקודי ההיפ הופ ומרכיביו בארצות הברית הובילה להצגות מחול

שיעורי ריקוד ותחרויות אשר סייעו לשמור על נוכחותו וצמיחתו. להלן 10 שיעורים סטנדרטיים ליצירת חווית ריקוד מתחילה מוחלטת עם אימון והנאה נהדרים: פירקנו ריקוד היפ הופ ABC כך שלא תצטרך לרקוד כדי להרגיש כמו רקדן היפ הופ. בין אם אתם רוצים למצוא את השלבים הבסיסיים לאימון אירובי נעים ומהנה, נסו את חדר הכושר המתאמן שלנו בהיפ הופ במרכז העיר סן דייגו, הר הכרמל או חדר הכושר ביקראם יוגה בסולנה ביץ '.

כעת, לאחר שהבטחת מקום בו תוכל ללמוד את קורס הריקוד שלך, עליך להחליט איזה קורס אתה רוצה ללמוד. המטרה שלך היא למצוא רקדן שמהדהד אותך, כמה טוב התנועות שלך וכיצד אתה רואה את עצמך רוקד בעתיד.

לדוגמה

תוכל לצפות בכוריאוגרפיה או בביצועים המועדפים עליך ב- YouTube ולאחר מכן להקדיש 30 דקות לפרק ולרקוד אותו לשכפל תוך כדי תנועה בחדר הריקודים שלך. אל תתפלאו אם צוות האולפן, התלמידים או ההורים יגרמו לכם לרקוד הקלטות של האולפן – הן זמינות לחבריהם לכיתה ולהוריהן וניתן לפרסם אותה ברשתות החברתיות לאחסון אישי או לשימוש אישי – אך אם תרצו כדי להקליט את עצמך תחילה שאל את הכוריאוגרף אם זה בסדר.

ניתן להוכיח את המוזיקליות של הריקוד בדרכים שונות, בהתאם לסגנון הרקדנים, השיר וכיצד הם מפרשים את המוזיקה. בהאזנה למוזיקה, מבינים ששתי קטעים של אותו שיר יכולים להיות בעלי סגנונות שונים של מוזיקת ריקוד.

אינסטגרם היא גם כלי מצוין למצוא אולפני ריקודים ושיעורי ריקוד אם אתה תמיד רואה עלונים וסרטוני קורס בפיד האינסטגרם האישי שלך, חקור את הדף ולחץ על המיקום כדי לראות היכן נמצא הסטודיו.

נקודת מפנה משמעותית נוספת בהתפתחות ההיפ-הופ הייתה הוספת נתון השמונה

שיטה לספור צעדי ריקוד על מנת להישאר מסונכרנים עם מוזיקה. טוני בזיל הציג את השמונה ב- Lock Up בשנות השבעים. כך או כך, תוכלו להשתמש בשלבי ריקוד ההיפ הופ המתחילים בדף זה ולשלב אותם עם כל שלב אחר.

רייצ'ל אוקסולה

מייסד מבחר התנועה והמוזיקה של AfroFitness, מאמן אפרו דאנס פיטנס מציין כי קל לבצע צעדים אלה ויכולים להזיע תוך פחות מ -30 דקות אם אתם מחפשים אימון גוף מלא. . קול הרק מרחיב את החלק הריקודי של השיר לכדי קטעי ביניים בהם הרקדנים מראים את תנועותיהם. בשיעור הריקודים שלו עם המורה הנוכחית דקוטה קריסט, ששודרה בשידור חי באינטרנט, הוא עשה יותר ממה שדניס לנדמסר קיווה או ציפה.