איך לנהל מוניטין?

מומחי שיווק מקוונים משקיעים זמן רב בייעוץ כיצד לנהל ביקורות ודירוגים מקוונים, אך למוניטין של עסקים מקומיים יש השפעה הרבה יותר גדולה מאשר רק ביקורות ב- Yelp או בגוגל. בין אם יש לך דף עסקי בפייסבוק, ערך ב- Yelp או Google לעסק שלי, עליך להיות מודע להשפעה ולחשיבות של ביקורות על המוניטין שלך ברשת.

כדי להימנע מבעיות פוטנציאליות אלה, מדריך מקיף זה לניהול מוניטין מקוון לעסקים בכל הגדלים והתעשיות יסייע למשווקים הדיגיטליים למצוא את הדרכים היעילות ביותר לנהל את המוניטין המקוון שלהם. היבטים של ניהול מוניטין מקוון כוללים מדיה חברתית, מעורבות קהילתית מקוונת ותוצאות חיפוש עבור העסק שלך. בואו לחקור את תוכנת ניהול המוניטין בה תוכלו להשתמש כדי לפקח על המוניטין של המותגים שלכם ועל האסטרטגיות שתוכלו ליישם לניהול המוניטין שלכם באינטרנט.

ניהול מוניטין כרוך במעקב אחר המוניטין

התייחסות לתכנים ומשוב של לקוחות שיכולים לפגוע במותג והפעלת אסטרטגיות למניעה או פתרון של בעיות שפוגעות במוניטין של חברה. החל מיחסי תקשורת ועד הפצת הודעות לעיתונות, ניהול מוניטין ארגוני כולל קידום אתרים מקומי, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניהול קהילתי רב עוצמה, שיווק מוניטין, ניהול מוניטין למעסיקים ושיווק חוויית לקוחות כחלק מתהליך משולב אחד. בקיצור, ניהול מוניטין מקוון (ORM) עוקב אחר המוניטין של המותגים שלך באינטרנט ומנהל אותו כדי להבטיח שהעסק שלך מצטייר בפני לקוחות פוטנציאליים ועושה רושם רב על מי שאתה ומה שאתה עושה.

החדשות הטובות הן שחברות יכולות להשפיע על מה שאחרים אומרים על המותג שלהן באמצעות ניהול המוניטין המקוון שלהן

סוג המידע שהוא יכול ליצור בטיפים למשתמשים ותוצאות החיפוש של Google. מציאת דרכים להגן ולקדם את המוניטין והתפיסה של הלקוח של הארגון שלך תעזור לך לבנות מודעות ואמון למותג ולעודד לקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר כשהם מבינים כיצד לשווק את המוצרים והשירותים שלך. על ידי השקעת זמן רב באסטרטגיות לניהול מוניטין ארגוני הצוות שלך יכול ליצור תדמית מותג המשפיעה על מכירות ושווי שוק, למשוך ולשמור על כישרונות מובילים.

כל הרעיון של ניהול מוניטין מקוון

הוא ליצור רגשות ודעות חיוביים לגבי המותג שלך ולהתמודד עם ההערות השליליות והביקורות ברשת שנראות שליליות. עם חשבונות פעילים באתרי סקירות שונים ועידוד לקוחות להשאיר ביקורות ואינטראקציות חיוביות באינטרנט, תוכל לסייע בבניית מוניטין טוב ברשת.

בקרת נוכחות מקוונת באמצעות שירות לניהול מוניטין מקוון מאפשרת לך להציג את התדמית הטובה ביותר האפשרית של החברה שלך ושל אנשי המותג הבכירים בקהילה המקוונת

תוכל גם לטעון כי החברה שלך מנהלת את המוניטין שלך על ידי תגובה להערות ולביקורות. אחת הדרכים לחיזוק ביקורות חיוביות יכולה להיות לכתוב לספקים שלכם ולחברות אחרות איתן אתם עובדים. ב- Pronto אנו מעסיקים כלי משוב אוטומטי של לקוחות בשם Simplesat.

אם לעסק שלך יש תוכן שלילי או מיושן ב- Google

ישנם מספר דברים שחברת ניהול מוניטין יכולה לעשות כדי לשפר את המוניטין שלך. זה יכול להיות מפתה לעבוד עם חברות לניהול מוניטין כדי ליצור פרופילים מרובים של מדיה חברתית ולפרסם ביקורות חיוביות מזויפות באינטרנט. המפתח לניהול מוניטין אפקטיבי באינטרנט הוא להכיר כל אזכור של המותג שלך כדי למזער תגובות שליליות ולהגביר תגובות חיוביות.
בכדי לקרוא עוד מידע בנושא של לנהל מוניטין ואיך לנהל מוניטין? יש לגלוש לאתר xn--8dbcambdbusobg.co.il

ניהול מוניטין מקוון אינו עוסק בהסתרת משוב שלילי או הצגת תמונת שווא של שלמות ללקוחותיך; מדובר במצגת נכונה והוגנת שנותנת לך את ההזדמנות .

עסקים בכל הגדלים והתעשיות יכולים ליהנות מניהול מוניטין תאגידי, שכן נתוני דירוג לקוחות מראים כי 48% מהאמריקאים סומכים על חברות ומוסדות.

ניהול מוניטין

הוא ניטור והגנה על המוניטין המקוון של המותגים שלך באתרי סקירת לקוחות, מדיה חברתית ו- Google+. המוניטין המקוון שלך בעולם הדיגיטלי של היום הוא חיוני ואתה צריך לדעת כיצד לנהל ולשלוט בתוכן המשויך לשם המותג שלך. אם אתה רוצה להקים עסק חדש או להתחיל לנהל את המוניטין שלך, המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא האינטרנט.

חלק מהחברות בוטחות בחברות לניהול מוניטין ואילו אחרות סומכות על אפליקציות כמו התראות Google ו- Monitorthth Social Social העוקבות אחר מילות מפתח מסוימות בשם החברה שלך ומודיעות לך מייד כאשר העסק שלך מוזכר באינטרנט

מטרת אסטרטגיית צמיחת המותג היא ליצור הזדמנויות אורגניות, לבנות קשרי לקוחות חדשים, לפתח נוכחות חיובית של המותג, להיות יזום כאשר דברים משתבשים ולהבין מה אחרים מרגישים לגבי המותג שלך מאחורי המסך. הצוות שלך צריך לעסוק בניהול קהילתי, לא רק כדי להראות לחברות את הצד האנושי, אלא גם להעביר את המסר כי יש צורך ליצור קשר עם מי שאינו מודע למוניטין המקוון של המותג.

תוכנה מאפשרת לך לנהל את פרופילי המדיה החברתית שלך ולהגיב על ביקורות של לקוחות אותנטיים

כדי להבטיח לך אחיזה טובה במוניטין האמיתי המקוון של המותגים שלך. BirdEye הוא כלי לניהול מוניטין של SaaS המשמש למעלה מ- 50,000 חברות ואוסף משוב ממעל 150 מקורות דירוג מקוונים כדי להבטיח תמונה מלאה של המותג שלך "מוניטין מקוון. BirdEye מספקת תכונות לניהול כל החשבונות החברתיים שלך, קבלת תובנה לגבי המתחרים והלקוחות שלך. , וצור כרטיסי סקר כדי לשפר את החוויה הכוללת של הלקוחות שלך עם המותג שלך.