החדשנות של מסלול אתגרים לילדים

מדוע הילדים שלכם צריכים מסלול נינג'ה ?

מסלול נינג'ה הוא מסלול מאתגר, מבחינה פיזית ומבחינה נפשית. ישנו מגוון רחב של מסלולים, ובין היתר גם מסלול נינג'ה לילדים. היתרונות של מסלולים אלה – יכולים לעזור לילדים לפתח מיומנויות כמו פתרון בעיות, בניית אסטרטגיה, כושר גופני ואף לפתח ביטחון עצמי וחוסן.

תחושת הניצחון בסוף מסלול הנינג'ה לילדים היא אדירה. הילד הרגיש שהוא הצליח במשהו קשה ומאתגר, אחרי שהשקיע הרבה שעות באימונים ועבודה קשה.

אפשר לראות במסלול נינג'ה לילדים דרך מצוינת לגרום לילדים ללמוד יותר על עצמם ועל היכולות שלהם. כך עולה הביטחון העצמי שלהם. המודעות  לדבר תפסה תאוצה בשנים האחרונות ולכן, היום ניתן לקנות בכל מקום כמעט מסלול נינג'ה לילדים, או אפילו לבנות אחד כזה בחצר.

היום, ניתן לראות גם במכוני הכושר, או בכל מתחם שעיסוקו הוא ספורט, שילוב של אלנמנטים של מסלול נינג'ה, גם לילדים.

מסלול נינג'ה לילדים

בתכניות הטלוויזיה יש מסלול נינג'ה לבוגרים ומסלול נינג'ה לילדים, המותאמים לגילאי המשתתפים, אך הפורמט זהה.

ההבדלים בין מסלול נינג'ה לילדים מסלול נינג'ה בוגרים

1 – במסלול נינג'ה ילדים, התווספו לקיר, שגובה 4.25 מטרים, שני מאחזי טיפוס, כדי לאפשר למתמודדים מתחת לגובה של 1.60 מטרים לטפס וללחוץ על הבאזר.

2. מכשולים פשוטים יותר – הסטפר והגשרים למיניהם.

3. הגמר –בתכנית מסלול נינג'ה לילדים, יש מחצית מכמות המכשולים שיש בגמר הבוגרים, אלו המכשולים מחצי הגמר של נינג'ה בוגרים. המכשול האחרון בגמר הגדול של מסלול נינג'ה ילדים הוא פיר המעלית –" ארובת הגמר". המתמודד שיגיע אל המכשול האחרון בזמן הקצר ביותר, מבין המתמודדים בגמר, יזכה בתואר נינג'ה הילדים הישראלי וב – 10,000 ₪.

החשיבות של יצירתיות, משחק ופעילות בחוץ

יצירתיות, משחק ופעילות בחוץ הם שלושה מרכיבים שילדים רבים חווים פחות מהם בימינו. זאת בשל העובדה שהם מבלים זמן רב במדיה חברתית, בצפייה בטלוויזיה או במשחקי וידאו.

זה גרם לעלייה בבעיות בריאות הנפש בקרב צעירים. אחת הדרכים להילחם בכך היא באמצעות חדשנות של מסלול נינג'ה לילדים. מסלולים מסוג זה, מספקים הזדמנות לילדים לחוות יצירתיות ומשחק תוך כדי פעילות בחוץ ולשפר את הבריאות שלהם.

השתתפות במסלול נינג'ה לילדים, מביאתם אותם לצאת מההסתגרות בחדר, הישיבה הממושכת מול המסכים אל העולם הפתוח, תרתי משמע. הם גם יוצאים מחוץ לבית וגם מכירים פעילויות חדשים ואנשים חדשים. בהתחלה אולי הם יחוו קושי, אך בכל פעם שיצליחו לעבור מכשול, הם ירצו לעבור את הבא וכך הלאה.

במובן זה, אפשר לומר שמסלול נינג'ה לילדים הוא התמכרות טובה. כשהילד מתחיל את מסלול הנינג'ה, הוא רוצה להצליח עוד ועוד ואף להגיע למצבים שהוא מאתגר את עצמו יותר. כך הוא גם מגלה את עצמו ואת החוזק שלו. זו דרך מעולה לטפל בחוסר ביטחון, ואולי גם מודעות, אצל ילדים בתחילת גיל ההתבגרות.