עורך דין לתביעות מול משרד הביטחון

אם אתה חבר בצבא וסבלת מחבלה או מחלה כתוצאה מרשלנות המעסיק שלך

אנא פנה לעורך דין לקבלת ייעוץ ממומחה בתביעות פיצויים. בשל אופי עבודת משרד הביטחון חלה חובת זהירות כלפי אנשי השירות. אנו יכולים לייעץ לגבי תביעות פיצויים בגין הסוגים הנפוצים ביותר של פגיעות צבאיות.

אם סבלת מפציעה צבאית שלדעתך לא הייתה שלך ושלא חששת להגיש תביעה היום

אנא פנה לתומפסון עורך דין כדי לדון באפשרויות שלך. ההצלחה בתביעת פגיעה צבאית עם עורך דין בעל ידע בתומפסון מאפשרת לך לקבל פיצוי כספי ותמיכה בשיקום לכל מי שנפגע כתוצאה משירות צבאי. יש לנו ניסיון רב יותר באכיפת תביעות בגין נזקי גוף מכל משרד עורכי דין אחר.

לקוח שסבל מצוואר וגב מעוות ותבע בהצלחה את משרד הביטחון

במהלך השנים בנינו רשת נרחבת של ידע ואנשי קשר על טענות של משרד הביטחון. ישנם מספר עורכי דין עם ניסיון נרחב בפגיעות של אנשי שירות לשעבר אשר נותנים לנו תובנה מיוחדת כיצד להתמודד עם המשרד, מכיוון שרבים מאנשי כוחות הצבא טוענים טענות נפגעים.

תביעה לפיצויים בגין נזקי גוף בבית משפט אזרחי ממוצעת מתחילה שלוש שנים לאחר פציעה. כמובן ניתן להגיש תביעה יותר משלוש שנים לאחר האירוע, אך הדבר ישתנה בהתאם לאופי התביעה.

שים לב כי עמדה זו שונה מהגשת תביעה במסגרת תוכנית הפיצויים לכוחות הצבא (ראה להלן)

כאשר יש להגיש תביעה בגין פגיעה צבאית בעקבות תאונה בתוך שבע שנים מיום התאונה או דחיית נזקים. תוך שלוש שנים מיום הידע. אינך יכול להגיש תביעה עד שעזבת את הכוחות המזוינים או שוחררת.

צד המיוצג בבית משפט קטן על ידי עורך דין מוסמך לעשות זאת על ידי חוק אגודות עורכי הדין (RSO). עורכי הדין שלנו יכולים לעזור לך להגיש תביעות אזרחיות או תביעות נגד הכוחות המזוינים במסגרת תוכנית פיצויים.

להבנה מושלמת של אפשרות הזכיה בתביעה מול משרד הביטחוןן מומלץ לבחון מקרים וסיפורי לקוח המתארים כיצד אנשי שירות נהנו מייעוץ ותמיכתם של עורכי דין מנוסים עם ניסיון בתביעות צבאיות.

 
למידע נוסף בנושא של עורך דין לתביעות מול משרד הביטחון מומלץ להעיף מבט ב- https://www.yedlaw.com/