משחקי לייזר טאג

פעילות משחקי לייזר טאג – היתרונות

לייזר טאג הוא משחק חיצוני שקיים כבר זמן מה. המשחק פותח במקור בסוף שנות ה-70 והוצג לראשונה לציבור בשנת 2005. לייזר טאג משחקות על ידי שתי קבוצות, שכל אחת מהן מורכבת ממספר מסוים של שחקנים.

למה כדאי לבחור במשחק לייזר טאג?

מטרת לייזר טאג היא לחסל את כל חברי הקבוצה היריבה על ידי תיוגם באמצעות קרן מאקדח שלובש כל שחקן. שחקנים מצוידים בדרך כלל בציוד מגן, כגון אפודים, קסדות ומסכות כדי להגן על עצמם מפני תיוג. חברת לייזר טאג פאוור נותנת מענה בפריסה ארצית למשחק לייזר טאג מהנים במיוחד!

לייזר טאג הוא משחק שמשחקים בו אקדח שיורה קרני אינפרא אדום. השחקן עם אקדח הלייזר צריך לירות ולפגוע בשחקנים אחרים, בעוד שהשחקן ללא אקדח הלייזר צריך להימנע מפגיעה מכל אלו מהקרנות.

למרות שמשחק זה אינו פופולרי במיוחד בצפון אמריקה, הוא הפך לפופולרי יותר באירופה, אסיה ואוסטרליה. יש הרבה וריאציות שונות של המשחק הזה.

מהו לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק בו שחקנים לובשים אפודים בצבעים עזים או בעלי משטחים מחזירי אור, ונושאים רובי לייזר הפולטים קרני אינפרא אדום. שחקנים צוברים נקודות על ידי פגיעה באפוד של היריב עם הקורה מהאקדח שלהם ופגיעה במטרות בדרך.

לייזר טאג הוא משחק בו שחקנים לובשים אפודים בצבעים עזים או בעלי משטחים מחזירי אור, ונושאים רובי לייזר הפולטים קרני אינפרא אדום. שחקנים צוברים נקודות על ידי פגיעה באפוד של היריב עם הקורה מהאקדח שלהם ופגיעה במטרות בדרך.

לייזר טאג הוא לא רק צורת בילוי מצוינת אלא גם תרגיל נהדר לבניית צוות לעסקים שרוצים להגביר את מורל העובדים.

המשחק מתרחש בדרך כלל בזירות פנימיות, אך יש גם אפשרות למתחם נייד

לייזר טאג הוא משחק בו שחקנים מנסים לצבור נקודות על ידי תיוג יריבים ברובי "לייזר" פולטי אינפרא אדום. הרובים פולטים קרן אור שאינה נראית לעין האנושית, אך ניתן לראותה על ידי החיישן האלקטרוני שעל האקדח.

מהם היתרונות של מסיבת לייזר טאג או אירוע אחר?

לייזר טאג הוא דרך מהנה לקיים מסיבה, אירוע או מפגש אחר. ישנם יתרונות רבים לאירוח אירוע עם לייזר טאג עד הבית. המשחק קל ללמידה והוא משאיר את השחקנים מעורבים שעות על גבי שעות. זו גם דרך מצוינת לגרום לאנשים מכל הגילאים להיות יחד ופעילים.

המשחק הוא לא רק לילדים; גם מבוגרים אוהבים לייזר טאג! ניתן לראות זאת בפופולריות של משחקי לייזר טאג בברים ובמועדוני לילה ברחבי הארץ.

מסיבת לייזר טאג או אירוע אחר היא דרך מצוינת לחגוג יום הולדת, סוף שנת לימודים או כל אירוע אחר. זה יכול להיעשות כפעילות פנימית או חיצונית ובדרך כלל מהנה מאוד. במשחק עצמו יכולים לשחק ילדים בכל הגילאים וגם משתלם מאוד לשכור את הציוד.

המשחק משוחק עם שחקנים המחולקים לשתי קבוצות המצוידות באפודים שעליהם חיישני אינפרא אדום. חיישנים אלו מזהים כאשר מישהו נפגע מקרן הלייזר ורושמים זאת כנקודה עבור הקבוצה בה הם משחקים. על השחקנים להימנע מלירות על ידי הלייזרים של הקבוצה היריבה בזמן שהם מנסים למצוא ולירות ביריביהם בלייזרים משלהם.