הצורך בהפריה חוץ גופית

הפריה חוץ גופיה היא שיטת טיפול פוריות נפוצה מאוד והיא בעצם מייצרת מפגש מבוקר בין הביציות של האישה לתאי הזרע של הגבר עד ליצירת עובר והחדרתו לרחם.

היום ניתן החזר על הפריה חוץ גופית מהקופות חולים לזוג שאין להם ילדים או לאישה שרוצה להביא ילדים לבד והזכאות היא עד שני ילדים.

תהליך הפריה חוץ גופית

תהליך ההפריה מתפרס על פני ארבעה שלבים, כאשר בשלב הראשון מבצעים גירוי לשחלות על מנת שייווצרו הרבה ביציות טובות להפריה,  לאחר מכך השלב השני יהיה שלב שאיבת הביציות, התהליך עצמו יהיה לרוב תחת הרדמה מקומית ואחריו יכולים להיות קצת כאבים, ובכל מקרה צריך מספר שעות התאוששות. 

השלב השלישי של התהליך זה יצירת החיבור בין תאי הזרע של הגבר לבין הביציות במעבדה המיועדת לכך. והשלב הרביעי והאחרון זה השלב שבו מחזירים את העובר לרחם, נדרשת מנוחה לאחר התהליך הזה אבל הוא אינו כואב ולא נעשה בהרדמה. 

בחירת הרופא המטפל

מאחר ותהליך ההפריה הוא תהליך מאוד משמעותי עבורכם שהתוצאות הטובות והתקינות חשובות לכם מאוד, מומלץ לבחור ברופא מטפל בעל ניסיון רב בתחום זה שיוכל להתייחס ולהסביר לכם גם את הדברים הקטנים בצורה טובה, ושיוכל לבצע את ההפריה בדרך הטובה והבטוחה ביותר. 

כאשר אתם מחפשים רופא כזה תוכלו לפנות לפרופ' אדריאן שולמן שהינו מומחה בתחום זה כבר מעל 30 שנים ומתוך הניסיון העשיר שלו הוא יוכל לבצע את תהליך ההפריה בצורה מקצועית ואחראית.  

חשיבות המקום בו מבוצעת ההפריה

תהליך ההפריה הוא ארוך יחסית, מצריך לא מעט בדיקות שרובן פולשניות ולא תמיד נעימות ברמה הפיזית ולזה מתווסף המתח והלחץ הנפשי שמגיע לרוב יחד עם התהליך.

לכן, חשוב מאוד לעבור את ההפריה במקום מוגן ובטוח, עם צוות חם ותומך ביחד עם רופא סובלני שתוכלו לבטוח בו שיהיה שם בשבילכם למה שתצטרכו וילווה אתכם לאורך כל הדרך, כמו במרפאה של פרופ' אדריאן שולמן שהוא והצוות במרפאה שלו ייתן לכם את כל מה שתצטרכו על מנת שהתהליך יהיה כמה שיותר נעים ורגוע עבורכם. 

צילום:freepik