ביוץ: כיצד תוכלי לדעת כי הוא עומד להתחיל?

הביוץ הוא תקופה קצרה שבה ביצית אחת לכל הפחות מבשילה ומשתחררת מהשחלה. זוהי בעצם התקופה האולטימטיבית שבה האישה יכולה להיכנס להיריון. זוהי הסיבה כי לא מעט נשים עוקבות בדריכות אחר תקופת הביוץ על מנת להצליח להיכנס להיריון ללא כל בעיה. עוד לפני שנדבר על השראת ביוץ וכל הפרמטרים האחרים, חשוב שתדעי מהם הסימנים המעידים על ביוץ. יכולים להיות כל מיני סימנים שיאפשרו לך לדעת מתי בדיוק התקופה מתחילה. כך לא תצטרכי להיות כל הזמן עם היד על הדופק, רק תוכלי לשים לב לאותם סימנים שונים.

רכישת ערכת ביוץ בבית מרקחת

אחד מהפתרונות הכי טובים שתוכלי להסתייע בהם זה לרכוש ערכת ביוץ בכל בית מרקחת. מדובר על ערכה שמאוד קל לתפעל אותה, והיא מאפשרת לכל אישה לדעת מתי בדיוק מתרחשת תקופת הביוץ. הבדיקה דומה מאוד לבדיקת שתן רגילה, כך שהיא לא מביאה איתה תחושת אי נוחות. הערכה תגיד לך בדיוק מתי מתחילה תקופת הביוץ כך שלא תצטרכי להיות עם היד על הדופק. 

תחושת אי נוחות בבטן

המון נשים מספרות כי בזמן הביוץ הן מרגישות תחושת אי נוחות בבטן. מחקרים שונים ברחבי העולם הראו כי ביוץ עשוי להביא לתחושה שכזאת. לכן אם את מרגישה תחושה מוזרה בבטן זה בהחלט יכול להיות סימן שתצטרכו לבחון אותו. כמובן שלא תצטרכו להישען רק עליו, אך עדיין תצטרכו לשים אליו לב. בטח אם בדרך כלל אין לכן כאבי בטן מיוחדים, ופתאום אתן מרגישות כאב בטן מוזר.

עלייה בחום הגוף

עוד פרמטר שיכול להעיד על תחילתו של ביוץ הוא עלייה בחום הגוף. אם את רואה שיש עלייה בחום גופך, זה בהחלט יכול להיות סממן מקדים. נשים מספרות כי לעיתים חום גופן עולה בעד מעלה אחת כאשר הן מתחילות את תקופת הביוץ. יכול להיות שגם אצלך זה יהיה סממן שתצטרכי לשים אליו לב. כמובן שתצטרכי לאמת את הסממן הזה ביחד עם עוד סממנים אחרים על מנת שתוכלי להיות בטוחה כי אכן מתחילה תקופת הביוץ.

צילום:freepik