שכפול מפתחות

למה צריך לשכפל מפתחות?

הם גזרו קוד מפתח ריק כדי ליצור רושם נעילה. קוד ספציפי למותג המשמש לזיהוי מותג ספציפי ומנעול. באמצעות זה ניתן ליצור מפתחות המתאימים לנעילה קיימת, או ליצירת מפתחות למנגנון נעילה חדש.

שכפול מפתחות מתייחס לתהליך יצירת מפתח לנעילה על בסיס מפתח קיים. שיבוט מקשים יכול להיעשות עם נתוני המפתח הקיים, אך אינו מהווה אפשרות למפתחות שאבדו או נגנבו. שכפול מפתחות הוא תהליך בו יש להעתיק את כל מפתחות העבודה הזמינים.

מכונות כרסום שונות של מפתח הן אוטומטיות ומשתמשות במכשירי כרסום וטחינה שונים העוקבים אחר תכנון משכפלי המפתחות מתחילת המאה ה -20

בשנים האחרונות יצאו לשוק מכונות חיתוך בעלות שני מפתח המאפשרות חיתוך של צילינדרים והחדרת מפתחות במכונה אחת. מכונות אלה מיוצרות במזרח הרחוק וחוסכות לחותכי מפתחות סכום כסף נכבד בהשוואה לשתי מכונות נפרדות. שכפול מפתחות נופל תחת מטריית השירות של חיתוך המקשים, כלומר חיתוך קוד המפתח. כדי לשכפל מפתח, אתה זקוק למפתח פיזי מקורי, והתהליך אינו כולל תכנות מפתח fob או משדר. מקשי DND הם קיצור של "חותמת" ואינם משכפלים את עצמם. שכפול אסור כמניעה פסיבית על ידי יצרני מפתח דומים למניעת שכפול מפתחות משכפול מפתחות ללא אישור מיצרן המפתח החותך את המפתח.

מנעולנים משתמשים בכלים ובמכונות מיוחדות

כדי לדגם מפתח חדש המבוסס על מנגנון הנעילה המתאים. חיתוך המקשים נעשה באמצעות נתוני משדר, כלומר ניתן לתכנת את המפתח החדש לעבודה עם כל רכב או מערכת מחשב. חיתוך מתבצע בדרך כלל על פי מפתח קיים, אך יכול להתבצע גם על פי המנעול עצמו. ברגע שהרושם נעול, טכנאי המפתח מכניס את המפתח, מפתח ריק ולא חתוך, למנעול. טכנאי המפתחות מסובב את המפתח על סיכת הנעילה הקושרת את גליל הנעילה. זה משאיר עקבות על המפתח, אשר שירות המפתחות יכול להגיש מאוחר יותר. לאחר שהמפתח המקורי שלך (או להיפך) ממוקם בצד אחד של המכונה, מה שמכונה שכפול המפתחות, כלי חיתוך ומפתח ריק ממוקמים בצד השני של המשכפל המכיל את כלי היישור. המפתח מונחה דרך סרגל יישור במכונה כדי להבטיח שהמפתחות הם בדיוק אחד. לאחר מכן משכפל את המפתח הריק המקורי ומזיז את הלהב שלו כדי לחתוך את המפתח הריק, תוך שימוש במקור כסוג של תבנית.

על מנת להבטיח דיוק ואיכות

אנו משתדלים לבחור בגרסה הנאמנה למקור ככל האפשר. העובדים שלך או חברי קהילת המנעולנים יכולים לקחת את המפתחות הלא-כפולים שלהם לחנות קופסאות גדולה ולהכין כמה עותקים שהם רוצים. מכונה אוטומטית מקבלת מפתח לא שכפול ויוצרת עותק שלעולם לא נראה ומוטבע כמו המקור.

מנעולן Acme או שירות המפתחות המקומי שלך יכולים להציע מפתחות מוגבלים או הגנה מפני העתקה למפתחות אבטחה גבוהים

מקש כפול יכול לעזור לך להימנע מהצורך להקיש מחדש את המנעול שלך במצבים רבים, שיכולים להיות שימושיים וזולים. זה לא תהליך שעליך לעשות לבד עם HOSSE, מכיוון שאתה יכול לספק עותק מפתח או שכפול במידת הצורך.

אנו מכבדים את סוג חותמת המפתח DND להגנה מפני העתקות, בין אם תבחר במכונה אוטומטית בקופה גדולה או לא. אנו לא מעתיקים מפתחות, אך אם אתה מדווח עלינו כבעלים ופותח את המפתח, עליך להוכיח לנו שאתה הבעלים.

אם אתה סומך על שירות המפתחות שלך שיעשה עבודות אחרות שאתה עושה עם המנעול

כגון החלפת מנעולים ברחבי הבית, זה הגיוני שתשתמש בהם בכדי לשכפל את המפתחות שלך. הם מייצרים אלפי מפתחות בשנה, ותהליך חיתוך המפתח שלהם הוא המקום בו הם לוקחים מפתח ריק וחותכים אותו מהמנעול שלך. אתה יכול לעבוד איתם כדי ליצור מפתח אם אתה זקוק לו.

מנעולן ברגע הוא שירות מלא המציע שירותי שכפול חשובים ללקוחות רכב, לקוחות פרטיים וחברות. מנעולן ברגע מציעה פתרונות רבים לחיתוך מפתחות ושכפול מפתחות במחירים תחרותיים.

מפתחות מוגבלים נהדרים

אך ניתן ליצור עותקים נוספים מבלי ללכת לשירות מפתח בכדי ליצור את המפתח המקורי. אם ברצונך להשיג כמה מפתחות נוספים לביתך, אתה זקוק למפתח מיוחד, ולמפתח שופ יש את הידע והציוד הדרושים לביצוע העבודה. בקר באחד משני המיקומים שלנו היום בסלידל, לואיזיאנה כדי לראות את קיר המפתחות הענק שלנו וללמוד עוד על שירותי שכפול המפתחות שלנו.

היכולת לחתוך מפתח אבטחה גבוה מוגבלת או מוגבלת ודורשת שירותי מומחה משירות מפתח או ממכונת מפתח יקרה ומתוחכמת

קל יותר להעתיק גרסאות אבטחה נמוכות יותר מכיוון שלמנוע המפתח יש יכולת זו. אם יש מאגר של צד שלישי לאחסון מפתחות, האבטחה גבוהה יותר והזיהוי של הצרכן עם המנעול בטוח יותר.

ישנם מכונות צילום וקיוסקים מרכזיים במקומות רבים

כולל חנויות לחומרי בניין. בניגוד למערכות אוטומטיות אחרות, מכונות שכפול יכולות להעתיק מאות מקשים, משדרים, פוברי מפתח ומערכות בקרת גישה המבוססים על טכנולוגיית RFID. אם אתה זקוק לעותק מפתח לאחד ממותגי המנעולים הפופולריים, חברת מנעולן ברגע תוכל לספק לך את השירות.

ישנן סיבות רבות שגורמות לאנשים לבקש מפתחות לרכב כפולים

בין אם הם רוצים לחלוק את מכוניתם עם אדם אחר ובין אם הם מצפים כמעט להפסקה של מפתח ישן. יתכן שתפחד לאבד את המפתח בקיוסק חי, או שאתה פשוט רוצה להבטיח שמישהו יסרוק את המפתח שלך למערכת במועד מאוחר יותר.