שחרור סתימה בביוב

כשחושבים על מתקנים סניטריים סתומים, הדבר הראשון שעולה בראש הוא כנראה סתימת צינור הניקוז.

ניקוז סתום הוא כאב ראש עבור בעלי בתים רבים

אך קו ביוב סתום נמצא ברמה אחרת. ניקוז סתום יכול להוות בעיה חמורה שניתן לסווג כמצב חירום תברואתי או סכנה בריאותית פוטנציאלית. אם הצינור במצב טוב ויש בו רק סתימה, אינסטלטור יכול לנתק אותו מבלי להחליף אותו או לחפור את הנכס. סתימות תעלות הן מיטות חירום של בעיות תברואה שוליות המטופלות בצינורות צוללים.

אם שיטה זו אינה עובדת

ייתכן שתצטרך להתקשר לאינסטלטור אם אתה עדיין מאמין שהצינור לא נפגע מסגירת הביוב. אם אינסטלטור או מנקה ביוב מורשה אינם יכולים להסיר את הסתימות ברכושך, הוא יכול להפנות אותך אליהם, אשר יפטור אותך מהשירות או ימליץ על חפירה במידת הצורך ולבצע תיקון פאץ'. מכיוון שבקרת הביוב היא באחריות, אנו נשלח לעובד פינוי שפכים עם הציוד והציוד הדרושים להסרת החסימה עבור בעל הבית ללא עלות.

אם אתה חושב שיש לך נעילה בניקוז או בביוב שלך, אנו ממליצים לפנות לאינסטלטור. אל תתייאש כשמאוחר מדי וכבר התנהגת עם ניקוז המקלחת הבטון שלך, צינור הביוב או שניהם.

אם אינך יכול לתקן את ההפרעה

אנו ממליצים להזמין אינסטלטור או מנקה ביוב או ביוב רשום, ללא קשר למיקום הסגירה שלך. עליך לקבוע אם הוא נמצא בנכס שלך ולהקל עליו. המחירים והערבויות משתנים ואם אתם שוכרים אותם לניקוי מערכת הביוב שלכם, מומלץ להשיג יותר מהצעת מחיר.

האחריות להתמודד עם ניקוז חסום תלויה במה שחוסם בפועל את הנקז ואיזה ניקוז נחסם בפועל.

ביוב וצינורות מים צריכים להיות במקום וסתימות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות ובטיחותיות חמורות עבור התושבים והמבקרים.

אם השימוש בבוכנה או מגבים אינו עובד

יש לבחון את הצינור בפיר כדי למצוא את הסתימה. כדי לנקות צינור ביוב סתום, מארק לאונרד שרברב יכול להשתמש בבורג בעזרת סילון חשמלי או סילון מים בכדי לאלץ את מה שחוסם את קו הביוב לנקז. חסימת צנרת ביוב יכולה להתרחש גם על ידי אבטחת ביוב או ביוב גולמי, כמו שטיפה של הדבר הלא נכון בשירותים או מילויו בכיור.

אם האסלה בדיוק התמלאה כשאתה מנקז אותה

אתה צריך להתקשר לאינסטלטור כדי להתמודד עם העצירות. אם עדיין יש לך בעיות בגיבוי, אנו ממליצים להזמין מתקין מים של תרמו פרו או מנקה ביוב לניקוי הביוב לשירותך. בעת ניקוי הביוב, על הביוב לפתוח את מכסה הניקוז בקו הביוב הראשי ולהוביל בורג דרך הצינור עד שהוא פוגש את המכשול. מסננים את הצינורות כדי שהשרברב יוכל לצאת לעבודה ולהסיר את צינור הסתימה.

אם אתה חושד שאתה סותם ניקוז

בדוק תחילה את כל שאר הברזים העוקבים אחרי האסלה, כגון כיור, שירותים וראש מקלחת. אם שירותים סמוקים מחדשים מים ונכנסים לאמבטיה או למקלחת, זה ככל הנראה בגלל סתימה של הביוב, ולא סתימה של צינור הביוב הראשי. מי שחושד שיש בעיות בשירותים או במתקנים סניטריים אחרים בביתו או בעסקו יכול להתקשר לווגנר.

אם הביוב החיצוני עולה על גדותיו, תוכלו לבדוק את הסתימה על פי מה שאתם תופסים כמרתיע החוסם את זרימת המים. אם אתה חושד שהביוב חסום או שהאסלה לא שטפה כהלכה, השתמש בבוכנה כדי לראות אם ניתן להסיר אותו מהשירותים.

אפשר להקל על הלחץ במערכת על ידי הסרת המכסה של צינור ניקוי הביוב

יתכן ותוכלו לשחרר לחץ בתוך המערכת שלכם להסרת החותמות על צינורות הביוב שלכם. האם ניתן להקל על הלחץ במערכות שלך על ידי הסרת מכסה על צינור הביוב? שנית, חברות תברואה רבות יכולות להשתמש במצלמות קבועות בצינור כדי לעקוב אחר הניקוז חזרה לביוב ולמצוא בקלות את סיבת הסתימה. חפש תקע שניתן להסיר ללא הצפה, או צינור מים שמעיד על סתימות בביוב הראשי או בצינור הניקוז שלך.

אם קו ביוב חסום לא נבחן זמן רב מדי

ייתכן שתבחין בסימנים שכמעט ואין ביוב יכול לעבור דרך הצינור לאחר סתימתו. אם הביוב או קו הביוב הראשי שלכם סתומים יותר מכמה שבועות ואפילו חודשים, עליכם לפקח על זה מקרוב. אחד הסימנים הנפוצים ביותר לכך שיש לך צינור ביוב לקוי הוא איסוף הביוב בגינה שלך.