ציפוי שיניים קומפוזיט

ציפויי חרסינה, הידועים גם בשם שבשפי חרסינה או ציפויי מרוכבים, הם סוג של צביעת שיניים מהצילן, המשמש לשיפור צבע השיניים, צורתם ומראהם. בדקנו כאן בפירוט את סוגי הפורנירים השונים, מה שעוזר לכם להבין את ההבדלים בין סוגי רפואת השיניים השונים ואת היתרונות והחסרונות שלהם. יש להם יתרונות רבים על פני הצופים העשויים מזלקן, משום שציפוי חרסינה מחזיק מעמד זמן רב יותר ממרכיבי פורניר. יתרון נוסף שיש למרכיבים על פני חרסינה הוא שניתן לייצר אותם בגודל דק יותר כך שיתאים לשיניים, מה שהופך אותו לטיפול יום.

בדרך כלל נדרשים לפחות שני ביקורים אצל רופא השיניים כדי למרוח ציפויי חרסינה, אך ניתן לבצע חומרים מרוכבים ומחלפות שרף בביקור אחד.

בפגישה הבאה שלך יש למרוח ציפוי מרוכב עקיף עם שכבת דבק על השיניים ולמרוח אותו על השיניים.
כדי לקרוא עוד על ציפוי שיניים קומפוזיט ניתן לבקר באתר beyondsmile.co.il
למידע נוסף אודות ציפוי שיניים קומפוזיט וציפויי שיניים קומפוזיט כדאי לגשת לאתר beyondsmile.co.il

עם פורניר מרוכב

התהליך הוא פולשני מינימלי וניתן להסיר את החומר המרוכב ברגע שהשן חזרה לצורתה המקורית. קבלת שיקום מסוג זה פירושה שרופא השיניים שלך יעצב את המרכיבים לשרף. ברגע שרופא השיניים מסיים את ציפויי החומרים המרוכבים על בסיס שרף, הוא מתחיל לנקות, ליצור ולהכין את השיניים. הוא יעצב את השרפים של הפורניר המרוכב, כך שהוא יכול למקם את ה- Evoque בביקור יחיד.

אם ציפוי החרסינה שלך סדוק או פגום

לא ניתן לתקן אותו כמו שן רגילה ויש להחליפו לחלוטין. תיקון מרוכב הוא די פשוט ורופא השיניים שלך יכול לתקן אותו בביקור אחד. אם אתה מבקר אצל רופא שיניים קוסמטי, תוכל גם להחליף אותו לאחר התיקון המורכב. במקרה של תיקון דנטלי נתחיל בתהליך השגת הנקבוביות CelcainVeneers and Composite מפרקים בחלק הבא של סדרה זו. אם הציפוי שלך פגום, כנראה שתצטרך להחליף אותם לחלוטין, ממש כמו הליך שיניים כגון טיפולי שורש או ניקוי שיניים.

Smileworks מציעה מגוון אפשרויות, כולל ציפויי חרסינה מחרסינה, מפרקים מרוכבים ואפילו שילוב של שניהם.

ההבדל הגדול ביותר

הוא שציפוי החרסינה מיוצר במעבדת שיניים ולכן נדרש לפחות שני ביקורים להכנתם והתאמתם. ציפויים מרוכבים דורשים שינוי שיניים מועט או ללא שינוי, בעוד שציפוי מחומרים אחרים מצריך ביקורים מרובים בשיניים והסרת מבני שיניים קיימים. חומר מרוכב לוקח פחות זמן לסיום, מכיוון שניתן לייצר ולהדביק אותו בביקור אחד במשרד השיניים. היתרון הגדול ביותר של ציפוי מרוכב הוא ככל הנראה שניתן לייצרו ולסיים אותו בביקור שיניים.

למרות שציפוי מרוכב זול בהשוואה לפורצלן

העלות המדויקת עשויה להשתנות בהתאם למקום מגוריך, היכן מתבצעות עבודות שיניים וכמה ציפויים אתה זקוק. העלות של כנר מרוכב עשויה להשתנות בהתאם לאיכות החומר ולמיקום טיפולי השיניים שלכם, כמו גם למספר השיניים במשפחה שלכם. למרות שעלות שסתומים מרוכבים עשויה להיות לא יקרה, הם עשויים להשתנות בהתאם לסוג רפואת השיניים בה אתה עובד והיכן נעשית עבודת השיניים, ומה אתה עושה ולא חי.

ציפוי חרסינה לוקח יותר זמן להיות שלם ונוטה לעלות מעט יותר מציפוי למינציה

מכיוון שהתהליך דורש יותר זמן, משאבים ומומחיות. חרירי חרסינה יקרים בהרבה ממרכיבים שלהם בגלל עלויות החומר הגבוהות יותר והתהליך המורכב יותר, אך הם לוקחים פחות זמן.

ציפויי חרסינה יקרים משמעותית מחומרים מרוכבים ודורשים יותר זמן

משאבים ומומחיות מאשר החומרים המרוכבים שלהם, כך שתוכלו לשלם כמעט פי שניים לכל שן בבחירת חרסינה. שסתומים מרוכבים בדרך כלל עולים בין $ 400 ל -1,500 $ לשן והם הזולים ביותר מכל אפשרויות ה- Vaneer, בעוד שציפוי חרסינה בדרך כלל עולה בין 925 $ ל -2,500 $ לשן.

ציפוי חרסינה דורש יותר זמן

משאבים ומומחיות במעבדת השיניים ולכן עולה יותר. חשוב לציין שאם החלוץ המורכב שלך חלש, עליו להקפיד יותר על מה שהוא אוכל וכי הוא עלול להעלות עלויות תיקון נוספות. ציפויי חרסינה יקרים יותר מאשר ציפויים מרוכבים, אך ניתן לסיים אותם הרבה יותר מהר, כך שהם עולים פחות.

הליך מריחת פורניר מרוכב

הוא פשוט יחסית ודורש ביקור במשרד השיניים בלבד, שכן הוא נעשה ישירות בצד הכיסא. אם יש לך שן דהויה, סדוקה או עקומה, המרכיבים ושסתומי השרף יכולים להסתיר אותה היטב. התהליך פשוט והשיניים מוכנות לחומרים מרוכבים ישירים, כמו למשל לשן חרסינה. ניתן להכין ציפויים באותו אופן כמו משחת שיניים מסורתית, עם מעט שינויים קטנים וכמות עבודה קטנה.