עורך דין ונוטריון

עבור רבים מכם זמן וכסף הם הגורם המכריע האם למנות עורך דין או נוטריון לטיפול בתיקים שלפניכם. אם אי פעם היית במצב שבו שכרת עורך דין, אתה עשוי לתהות האם זה מספיק לדבר עם נוטריון או שאתה צריך לדבר עם עורך הדין שלך במקום זאת.

הבנת ההבדלים בין נוטריון לעורך דין עשויה לעזור לך לחסוך זמן וכסף בהתדיינות משפטית כאשר אתה זקוק לה

עורך דין הוא גם "נוטריון" ויכול לספק את אותם שירותים כמו נוטריון, אך הוא אינו יכול לפעול כעורך דין ולקוחותיו יכולים לנצל ייעוץ משפטי עצמאי. בין היתר, בכוחם של עורכי הדין להתנהג כמו נוטריונים, ובניגוד לנוטריונים, שכר הטרחה שלהם לרוב נמוך מזה של עורכי הדין בתחומים אחרים של שירותים משפטיים.

נוטריון מה זה ומה תפקידו?

 שנוטריון, שהוא גם עורך דין מורשה במדינה בה הוצא ייפוי כוח, יכול לערוך מסמך ולאשר את החתימה הראשית על אותו מסמך. מכיוון שנוטריונים הם גם עורכי דין, הכשרתם, חובותיהם וסמכויותיהם מוגבלות לעדים למסמכים חתומים, שהם, למשל, סמכויותיהם של עורכי דין. עליהם לאשר באופן סביר כי המסמך הנוטריוני זהה למסמך שנחתם, ועליהם לדעת את ההליך הנדרש בחוק המדינה. נוטריונים יכולים לחייב עדים לחתום על תצהירים בשבועה, אך הם לא חייבים.
למידע נוסף על עורך דין ונוטריון מה ההגדרה? ועורך דין ונוטריון כדאי להעיף מבט ב- rehovot-notary.com

כל עורך דין או עורך דין הפועל כנוטריון מחויב למלא את הדרישות הקבועות בחוק.

נוטריון אינו יכול לספק ייעוץ משפטי, אך הוא או היא יכולים לאשר כל סוג של מסמך משפטי, כולל טפסי ייפוי כוח או עורך דין. בנסיבות מסוימות, מסמכים עשויים להיות "מאושרים" על ידי נוטריונים המצרפים אליהם חותם, אשר ללא ספק מוכר. מסמכים יכולים להיות מאושרים על ידי נוטריון או נוטריון אלקטרוני, בתנאי שמי שחתום על המסמך נוכח באופן אישי.

ציבור נוטריוני אינו צריך להשתמש בחותם 

אך הדרישה לאמת ייפוי כוח עשויה לכלול נוכחות של לפחות אחד מהאנשים הבאים: אדם בעל רישיון קנטקי תקף, עו"ד, או פקיד ציבורי. אם לא משתמשים בחותמות או בולים, יש צורך לרשום ועדת נוטריון ותעודת נוטריון הנוטריון תקפה, ממש כמו החתימה. הנוטריון, הפועל כ"נוטריון לציבור ", חותם על שמו ברגע שהוא מופיע בנציבות ומבצע את חתימתו האלקטרונית באופן שמייחס את החתימה למי שמזהים עצמם כעמלות.

כשנפגשים עם הנוטריון

הוא בדרך כלל מאשר את זהותך ומתבונן כיצד הצדדים האחרים חותמים ומאשר את זהותך בעת חתימת המסמך. מסמכים כמו קבלות ומעשים מחייבים את "הנוטריון לציבור" להיות נוכח ולהוביל את התהליך לפני החתימה. בעת חתימה על מסמך, על החותם לאשר שתעודת הזהות שלו מתאימה לשם החתום וכי הוא נשבע לאמיתות תוכנו.

אפשר גם להאשים "נוטריון – לציבור" בהתנהגות שגויה אם אדם מזייף את חתימתו או פועל בתפקיד נוטריון – בציבור. לדוגמא, חוזים משפטיים ותצהירים עשויים לדרוש חתימה כדי להיחשב אותנטית.

אם אתה מפרט את ייפוי הכוח שלך ואת האכיפה בעלון הנוטריון

ייתכן שתרצה להוסיף הערה כדי להבהיר כי ה- WEEE מנוטרי. אם ברצונך לבצע "שטר נוטריוני", עלות הנוטריון תלויה בסוג המסמך, במצב בו אתה בוחר בו והאם המסמך מבוצע במדינה או מחוצה לה.

אחד השירותים הבסיסיים ביותר שמספק נוטריון, בין אם כחתום ובין אם כעורך דין, הוא אישור נוטריוני. אחד מהם מחלחל על ידי אחד או יותר מהיבטים מורכבים של notARization, אך זהו נושא ליום אחר.

כנוטריון, "נוטריון – ציבורי" או "נוטריון ציבורי", הם מואשמים באימות האמיתיות של העסקאות החשובות ביותר.

נוטריון

הציבור הוא נציג מדינה – שיכול להשיג מינוי על ידי מילוי בקשה, תשלום אגרה למדינה, הפקדת הלוואה בחברת ביטוח או רכישת "חותם נוטריון". כדי לאשר מסמך נוטריוני, עליך לברר האם מדינתך אישרה אותך כנוטריון לבצע תפקידים סטטוטוריים מסוימים, כגון לפעול כעד חסר פניות לחתימת מסמכי בית משפט. נוטריונים הם פקידים שמונו על ידי הממשלה בעלי הסמכות לחתום ולהסמיך מסמכים עבורך ועבור פקידי מדינה אחרים.