ניתוחי קרסול וכף רגל

תחומי טיפול של ד"ר ניב דריאנגל: ניתוחי כף רגל וקרסול ופציעות ספורט.

אודות ד”ר ניב דריאנגל: ד”ר דריאנגל, משמש כרופא מומחה במחלקה לאורתופדיה ובמרפאת כף הרגל בבית החולים תל השומר. מומחה למפרק הקרסול (TA: Articulatio talocruralis)  לכף הרגל האנושית מבנה ייחודי, סבוך בעצמות. 

לימודים והשתלמויות: סיים לימודי רפואה בפקולטה לרפואה אוניברסיטת בן- גוריון, ב"ש.

ניתוח כף רגל וקרסול הוא תחום רפואי המתמקד בהחזרת כף הרגל והקרסול לתפקוד. אזור זה מכסה פציעות בגפיים התחתונות שנוצרו כתוצאה מטראומה, הן מולדות או ניווניות. אנו מתמחים בניתוחים בכף הרגל ומספקים מגוון רחב של שירותים החל מאבחון ראשוני ועד מעקב לאחר הניתוח. 

טיפול בפציעות לא תמיד כרוך בהתערבות כירורגית: לרוב טיפול ממוקד (שימוש בציוד אורטופדי, זריקות, טיפול תרופתי) יכול להפחית את הסימפטומים עד להחלמתו לחלוטין של המטופל. כחלק מתכנית הטיפול המקיפה, המרפאות שלנו מציעות גם מפגשים בעיסוק ופיזיותרפיה. 

לאזור כף הרגל ומפרק הקרסול מבנה מורכב מאוד ולכן הוא רגיש לפציעות שונות. מומחים מנוסים וקשובים של מרפאות קבוצת הרשת הרפואית השוויצרית יוכלו להציע לכם את שיטות הטיפול המהירות והאיכותיות ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם. 

ניסיון וסוגי טיפול ניתוחי קרסול וכף רגל

המנתחים האורתופדיים המנוסים שלנו המתמחים בניתוחי כף רגל וקרסול ימצאו את הטיפול המתאים לכם. 

המרפאות של ד"ר ניב דריאנגל

המרפאות של ד"ר ניב דריאנגל מצוידות בציוד הטכני המודרני ביותר, כך שרופא מומחה יוכל לרשום עבורכם את השיטה היעילה ביותר לטיפול שמרני או להפעיל את טכניקת הניתוח האופטימלית ביותר במקרה של צורך בניתוח.

שיטות טיפול שמרניות על מנת להימנע ככל האפשר מהתערבות כירורגית

ראשית, אנו מנסים להציע לכם מגוון שיטות טיפול שמרניות על מנת להימנע ככל האפשר מהתערבות כירורגית. לכן, אנו משתמשים במדרסים אורטופדיים לתיקון עיוותים בכף הרגל, משתמשים במדבקות נוגדות דלקת כדי להקל על הדלקת ומכניסים מפגשי פיזיותרפיה לקורס השיקום. כל שיטות הטיפול העשויות להידרש מוסכמות מראש עם הרופא המטפל. 

צילום:freepik