מעט על פילאטיס

הפלאטיס בנוי מתרגילים שונים שנועדו לעזור לגוף בפעולות היום יומיות, באיזון וביציבות שלו, כאשר התרגילים נעשים בעזרת מכשירים או על גבי מזרן.

המטרה של התרגילים היא לחזק את השרירים מבלי להעמיס עליהם יותר מידי ולאפשר לגוף לנוע בקלילות יותר ובטווח תנועות רחב יותר.

שיטת הפילאטיס מומלצת מאוד לכולם ובעיקר לאנשים בעלי כאב כרוני, אחרי פציעה בגוף או אנשים שרוצים להיכנס לכושר ולא הצליחו לעשות זאת.

סטודיו פילאטיס ביהוד

מאחר והפילאטיס הפכה בשנים האחרונות לשיטה מאוד פופולרית וטובה לאימוני הגוף ואפילו לא מעט רופאים ופיזיותרפיסטים ממליצים על שיטת זו למטופלים שלהם, קמו לא מעט חדרי סטודיו לפילאטיס ברחבי הארץ המצעים אימונים בשיטה זו ואפילו ניתן למצוא באותו עיר מספר חדרי סטודיו לפילאטיס, וגם ביהוד ניתן למצוא מגוון חדרי סטודיו פילאטיס.

  חדרי הסטודיו נמצאים במקומות שונים ברחבי העיר.

בחירת חדר סטודיו המתאים לכם

אם אתם מחפשים סטודיו פילאטיס ביהוד, דווקא בגלל שיש מבחר גדול בתחום, מומלץ למצוא חדר סטודיו שייתן לכם את התנאים והמרחב הבטוח שלכם על מנת שתוכלו להתמיד בפילאטיס.

ראשית חשוב למצוא מקום שיכול לתת לכם את המרחב הפיזי שניתן לבצע בו את התרגילים בצורה רגועה וטובה, 

בנוסף כמובן שצוות המקום משפיע מאוד על האווירה ועל התרגול האישי שלכם, ולכן כדאי ללכת לסטודיו עם צוות מקצועי ומיומן שיראה אתכם וייתן לכם ייחס אישי.

את כל הדברים האלו תוכלו למצוא ב MY MOVE  , סטודיו מקצועי ביותר, עם מרחב גדול והכוונה אישית.

שיקום דרך פילאטיס

כפי שציינו לעיל שיטת הפילאטיס טובה מאוד לאנשים אחרי פציעה או כאלו שסובלים מכאב כרוני וצריכים לעבוד שיקום גופני על מנת להחזיר להם את האיזון בגוף ולהגדיל את טווח התנועה.

לצורך כך יש צורך ללכת לסטודיו בעל אנשי צוות שמבינים בפיזיותרפיה ולא יגרמו חלילה נזק למתאמן, אלה יוכלו לגרום לו להתקדם בקצב שלו ובצורה הטובה והבריאה ביותר.

בסטודיו MY MOVE  שנמצא ביהוד תוכלו למצוא מתחם שמיועד לתרגילי שיקום דרך הפילאטיס, בו תהיו מלווים על ידי אנשי מקצוע מתאימים שיעזרו לכם לחזור לתפקוד גופני טוב.   

צילום:freepik