מחזיק מפתחות עם תמונה

לאחר הדפסת התמונות שלך, גזור אותן בעזרת סכין X-Acto, סרגל או מספריים וודא שהן מתאימות לחור המפתח שלך. שיניתי את גודל הצילום שלי בפוטושופ והדפסתי עמוד אחד כל אחד על זוג מפתחות דו-צדדיים.

גזור את התמונה והשאיר גבול אטום קטן סביב התמונה. שפשפו את פני התמונה סביב הקצה כדי לאטום אותה והסירו את השלפוחיות. למינציה של התמונה בקלטת שקופה והנח את היצירה על גב אחת התמונות הקדמיות.

כסו את התמונה בתליון שרף הקסם גלוס ולחצו את המכסה סביב קצה הריק. סנדוויץ 'למניעת נזק לחזית התמונה בעת שימוש בחלק האחורי, מכיוון שהתמונה מבעבעת עקב מגע בדבק.

הניחו את תמונת Mylar ואת כריך Mylar באמצע מחזיק המפתחות. השתמש באגרוף כדי ליצור חור בפינה העליונה או במרכז התמונה שלך. קח את מפתח המפתחות והעבר אותו דרך החור.

לאחר שהדפסת את התמונות שלך

תוכל להקטין אותן לגודל באמצעות תבנית ה- PDF הכלולה בתיקיית ההורדה. השתמש בתבנית האפורה כדי למקם, לחתוך ולחתוך את התמונות שלך לגודל. השתמש במספריים או בסכין מדויקת כדי לחתוך מחצלת ולגזור את התמונה, מספרה ותצלום מפתח המפתח שתרצה להכין.

קסמי מחזיקי מפתחות לתמונות מותאמים אישית

טביעות אצבע ומחזיקי מפתחות לב הופכים רעיונות למתנות ביתיות קלות לחג המולד, יום האם, יום האב, יום האהבה וימי הולדת. אסוף מחזיקי מפתחות לתמונות וחומרי יצירה ופעל לפי ההנחיות הפשוטות האלה, כדי ללמוד כיצד ליצור מחזיקי מפתחות לתמונות. בחר תמונה כדי ליצור מחזיק מפתחות לתמונה או מספר תמונות כדי ליצור חבורה של מחזיקי מפתחות לתמונה.

ניתן להדפיס את שם החברה והלוגו שלך על מפתח המפתח

ותוכל להשתמש בו ככלי שיווקי יעיל. מחזיקי מפתחות בהתאמה אישית יוצרים מתנות מגניבות לחברים וקרובי משפחה. ניתן להתאים אישית את מחזיקי המפתחות עם השם והתמונה שלך, או שאתה יכול להוסיף אותם בנפרד כדי להפוך את מחזיק המפתחות לייחודי.

שרשרת המפתחות כוללת שרשרת מפתחות המתחברת לקבוצת מפתחות קיימת ויכולה לשמש כמחזיק הראשי למפתחות הרבים שלך. למחזיק המפתחות יש גם קסם ראשוני אישי עם תבנית שתבחר.

מחזיק מפתחות העור הזול הזה מותאם אישית עם שמו ובחירת צבע העור שלך. ניתן להשיג את מחזיקי מפתחות העור הבאים עם ראשי תיבות על ידי בחירת מחזיק מפתחות מעור עם תוספת צילום.
על מנת לראות עוד פרטים מורחבים על מחזיק מפתחות עם תמונה באפשרותך לגשת לאתר rockil.co.il

זוהי דרך נחמדה להתאים אישית את מחזיק המפתחות ולשאת איתך פנים מיוחדות לכל מקום שאתה הולך

אני אוהב את רעיון ה- DIY הזה ליום האב לאבא שצריך מחזיק מפתחות חדש. מחזיקי מפתחות לאריחי צילום הם רעיון נהדר למתנת יום האב, ואני משחרר אותם מדי פעם כשהוא פוגע.

מחזיק מפתחות העור הבא מציע מראה שונה וכולל סגנון ייחודי עם מונוגרמה והתאמה אישית על הכריכה

לקבלת סגנון מעוגל יותר, אבא יכול לחרוט תמונה נסתרת על עור חום כהה ויציב זה בעבודת יד. עזרה במציאת מחזיק מפתחות מעור מותאם אישית עם תמונה ושם.

יש עוד הרבה דברים שאתה יכול להוסיף למפתחות הצילום שלך אם אתה רוצה להפוך אותו לאישי יותר

אם אתה משתמש ב- Cricut ליצירת מחזיקי מפתחות לתמונות בהתאמה אישית, תוכל גם להוסיף טקסט מותאם אישית משלך. יהיה עליך להוסיף טקסט למפתח הצילום המותאם אישית שלך ותוכל לעשות זאת באמצעות כלי הטקסט באזור העיצוב של Cricut.

קח את תג התמונה שלך ותן לו להתקשות על משטח שטוח בשמש ישירה למשך 15 דקות. העבר את הקרוואן מאור שמש ישיר ככל שצריך. חזור על שלבים אלה כדי לגרום לשני חרוזים להשתלשל ולצרף אותם לחוליות האחרות של השרשרת.

קח איתך את התמונות האהובות עליך והלך לרוחב עם מחזיק המפתחות הקלאסי המותאם אישית הזה. בגודל 19.8 x 1 אינץ 'בנירוסטה, מחזיק המפתחות Foto Dog Tag כולל חריטת לייזר לתמונות משפחתיות, תמונות יחיד או כל תמונה שתרצו להנציח בנירוסטה.

השתמש בו ליצירת טובות צד ייחודיות

חותמות לאירועים או מתנות חג מולד קטנות. טבעת מפתח מותאמת אישית היא מתנה פשוטה ופונקציונלית שניתן להשתמש בה בכל מקום. לא משנה אם הטבעת או המפתח שלך כבר בשימוש, תוספת חדשה למפתח המפתח לא תתפוס שום מקום בביתך.

אין ספק שמחזיק מפתחות ייחודי

מותאם אישית ומודפס בצילום עם החותם שלך הוא המתנה הטובה ביותר עבור יקיריך, חברים ובני משפחה. חריטה או הבלטת טבעת מפתח מעניקה לה נגיעה אישית, בין אם כמתנה ובין אם לעצמך. אין סיבה טובה יותר לקבל מתנת מחזיקי מפתחות מעור בהתאמה אישית שהוא יהנה ממנה.

ליצירת גרסה קטנה יותר של התמונה הרצויה תוכל להשתמש בתוכנית חינמית כמו Canva כדי לשנות את גודל התמונה ולשלוח אותה למרכז התמונות. אם אתה רוצה תמונה בגודל ארנק, קטן יותר אינו הדרך שלך לטפל במפתחות שלך.