מה זה השקעת ערך

במאמר זה אפרק שתי אסטרטגיות השקעה פופולריות שקיימות מזה זמן: השקעה בערך והשקעה בצמיחה. בהמשך אנו עונים על השאלה: מהי "השקעה בערך", מהי "השקעת צמיחה" ולמה הם מתאימים לך? השקעות ערך הן אסטרטגיית ההשקעה עם ההחזר הגבוה ביותר על השקעה לטווח הארוך (ROI) והן המצליחות ביותר בשנים האחרונות.

אם ברצונך ללמוד עוד על אסטרטגיות להשקעות ערך

עיין בכמה מאפשרויות ההשקעה הטובות ביותר – ספרים מקוונים. אם אתה מעוניין בהשקעת ערך ורוצה גישה יחסית יחסית עם תשואות גבוהות, השקעה עם ערך עמוק יכולה להיות הכרטיס שלך. יש הרבה משאבים יקרי ערך שהושקעו כשאתה חדש בזה, ותוכל להשתמש בכולם. אמשיך בהקדמה קצרה לאסטרטגיות השקעות ערך ולתנאים הנפוצים שלהן שכדאי שתכירו כמשקיע ערך.

אם אתה רוצה לוודא שאתה משקיע במניות נטו נטו כדי להשקיע בהשקעות ערך, אתה חייב לעצמך לחפור עמוק במכניקה של אסטרטגיה.

העיקרון החשוב ביותר של השקעת ערך

הוא פשוט מאוד: אתה קונה מניה במחיר הערך הפנימי שלה, ואז מחיר ההחזקה משקף את הערך האמיתי של החברה. למניות יש גם מחיר שוק, אך השניים יכולים להיות שונים, ועליכם לשאוף לרכוש כאלה עם ערכים פנימיים אמיתיים. משקיעים עוקבים אחר ערך למד להשקיע, לזהות את "הערך הפנימי" של נכס ולפתח אסטרטגיה של המתנה והמתנה עד שתוכל לרכוש את הנכס במחיר נמוך מהמחיר הפנימי. במקום זאת, משקיע ערך רוצה להחזיק מניות עד ששווי השוק יום אחד יעלה לערכו הפנימי. הם מחזיקים במניות המשקפות ערכים אמיתיים וקונים אותם במחירים המשקפים את שווי החברה האמיתי, ולא במחירי שוק.

השקעות ערך מזהות מניות מוערכות בעלות פוטנציאל לצמוח לטווח הארוך ולייצר רווחי הון, לא רק בטווח הקצר, אלא גם בטווח הבינוני.

מאז פרסום המשקיע החכם בנימין גרהם

מה שמכונה בדרך כלל השקעת ערך הפך לאחת משיטות ההשקעה הנפוצות ביותר והנפוצות ביותר. לפני שנעבור לבדיקת השקעות ערך מסורתיות ונשקול אסטרטגיות ערך חלופיות חדשות, חשוב לציין כי השקעות ערך והשקעות צמיחה אינן זהות ל"בחירת מניות "או" אסטרטגיות השקעה בצמיחה. " אף על פי שהרעיון פשוט, השקעה בערך קשה מאוד ליישום נכון, ודורשת ניתוח קפדני כדי לקבוע את הערך הבסיסי של מניה ואת תקינות היסודות. השקעת ערך היא שיטת ניתוח המניות המשמשת לקביעת השווי האמיתי של מניה ולרכישת מניות שמחיר המניה הנוכחי שלה הוא מעל או מתחת לשווי הנראה שלה. אם היסודות של החברה הם יציבים והיסודות אינם, אזי המשקיעים הערכיים יודעים שמדובר במועמד להשקעה מכיוון שהשוק תמחור שגוי של המניה. אך אם זה לא חורג מהפעילות הפנימית של החברה, בהחלט יכול להיות שהנכסים נסחרו מתחת לערכם, ואם המחירים שלהם נמוכים או מעל הערכים הברורים שלהם, ייתכן שמשקיע ערך אפילו לא יודע מה זה " מועמד להשקעה "הוא כאשר שווקים העריכו שווי שגוי של המניות.

אם השקעה בשווי פירושה רכישת חברות זולות על בסיס תזרימי מזומנים ארוכי טווח

אז זה אבסורד לומר שהערך מת. אם זה אומר לקנות חברה זולה מבחינת רווח למניה (EPS) ותזרים מזומנים, זה לא אבסורדי, וזה לא אבסורד לומר שהערכים מתים. ואם זה אומר לקנות חברות שהן זולות יותר על בסיס תזרימי מזומנים ארוכי טווח, אז היינו קונים אותן.

כיצד עובדת השקעה בערך: זכור שאחד העקרונות הבסיסיים של השקעת ערך הוא לבנות שולי ביטחון בהשקעות שלך. אם יש לך הבנה טובה כיצד השקעה ערכית עובדת וכיצד היא פועלת, תוכל לצלול ולחפש מניות נמוכות בשוק.

השקעות ערך מתחילות ברעיון שהמשקיע שקונה מניות של חברה הוא הבעלים של חלק מהחברה, ולא החברה עצמה.

משקיעים העוסקים באסטרטגיית השקעות ערך מקווים כי מחירי המניות יעלו ככל שיותר אנשים ילמדו להעריך את ערך המוצרים והשירותים של החברה ואת פוטנציאל הצמיחה של העתיד

צמיחה פוטנציאלית היא הערך שמשקיעים אוהבים לראות, ולכן זו אחת מאסטרטגיות ההשקעה הפופולריות ביותר עבור משקיעים כיום. הבחירה במניות המוערכות כיום שאמורות לצמוח בערכן בעתיד בהחלט מבוססת על צמיחה צפויה, ובוודאי ישנן חברות רבות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה, אך לא כולן. משקיעי ערך מחפשים וצוברים מניות "לא מוערכות" ברמה גבוהה יותר, המשקפת בצורה מדויקת יותר את הערך האמיתי של מחיר המניה.