מאיפה אפשר להשיג השראה

המחבר מתחיל מהרעיון שההשראה פועלת על ידי יצירה או יצירת מקור מתוך מושג מוטיבציה, ואז האדם מוצא אמצעי להעביר את הרעיון הזה ומונע לייצר תוצאה יצירתית. הוא משתף בכמה מהרעיונות שפבלו פיקאסו וסטיב ג'ובס השתמשו בהם כשחיפשו השראה יצירתית.

השראה באה מהראש

שמשמעותה למעשה להיות מסונכרן עם ההוויה הפנימית שלך, והשראה פירושה נקיטת פעולה מכוונת ומוטיבציה ליצור או לעשות משהו חדש. בין אם מדובר במנגינה חדשה שלא תצליח לצאת מהראש ובין אם ברעיונות חדשים המשנים את תפיסת העולם, ההשראה יכולה להיות על ההתרגשות לגלות משהו חדש. אם אתה מקבל השראה, אתה יכול לעשות זאת על ידי ליהנות ממשהו, על ידי לקבל השראה ממשהו, או על ידי ללכת לאיבוד במשהו. כך או כך, תוכלו לקשר אליו ולשוחח על כל דבר וכולם שקשור לנושא ממנו תרצו לקבל השראה.

מציאת השראה יכולה לעודד אותך כסטודנט ללכת לעבודה ולעזור לך למצות את הפוטנציאל האמיתי שלך. אלה שאתה סומך עליהם ישתפו איתך, מה שיכול לעזור לך לזכור את התשוקה שלך ולמצוא השראה חדשה.

ערוץ הטלוויזיה המשתמש באסטרטגיה זו

הוא דרך נהדרת לגוון את עבודתך אם אתה שואב מקורות השראה רבים. אולי, גם אם אתה נמצא בנסיעה יצירתית וזקוק להשראה, פנה למי שהעניק לך השראה מלכתחילה. אתה לא צריך לקבל השראה למחרת בערב מטיול או מפרסומת, אפילו ממקורות דיגיטליים.

סוג הנכון של השראה תמיד עוזר לך לפתח רעיונות ופרויקטים יצירתיים וייחודיים. והכי חשוב, תמצא את מה שאתה עושה ותשתמש בו בכדי לעורר לעצמך פרויקטים יצירתיים פנטסטיים.

קח את מה שאתה רואה, הקדיש זמן לחשוב על זה והשתמש בהשראה בהמשך ליצירת עיצובים ייחודיים וחדשניים עבור הלקוחות שלך.

אני חושב שזה אומר שתמיד צריך לחפש מקורות רעיונות והשראה

וככל שאתה אוסף יותר, כך ייטב. אני מקווה שאתה מסכים איתי שאם תמצא משהו שיעורר בך השראה ומוביל לרעיון חדש, עליך לשמור אותו איפשהו ולהוסיף את מחשבותיך הכלליות מדוע. ככל שתצרוך ותרדוף אחר דברים שיעשו לך השראה, כך הסיכוי שתנסה משהו חדש יהיה פחות. אני עושה זאת על ידי שימוש בעיצוב טוב ומה שאינו מה שעורר בי השראה בעבר. אני חושב שזה אומר להיות בהשראה.

האזן לדברים שאתה מוצא השראה או מושך מוזיקלית ואז שאל את עצמך כיצד תוכל לשלב רעיונות אלה במסלולים שלך. התשובות לשאלות אלו יכולות לספר לך רבות מהיכן אתה מקבל את ההשראה שלך ואת הנסיבות שגורמות לך להרגיש יצירתי יותר.

אתה יכול לקבל השראה מלראות דרכים חדשות לעשות דברים

או על ידי צורך שלא ידעת שקיים. אתה לא צריך לנסוע רחוק כדי לקבל השראה, או לחפש דרך חדשה לצלם נושא יומיומי מוכר. השתתפות באתגר נושא, כמו תחרות תמונות או סדנת כתיבה יוצרת, היא דרך נהדרת למצוא השראה.

קריאת בלוגים של מעצבי אתרים אחרים

היא דרך נהדרת נוספת לקבל השראה, גם אם הם מתמקדים בנישה שונה ממך. תסתכל על כמה דברים בפוסט, ותוכל לכתוב פוסט בבלוג על האופן שבו מצאת בו השראה. דוגמאות אלה יכולות לעורר אותך לנסות משהו חדש או להסתכל על דברים מזוויות שונות.

לפני שנתחיל לדון בדרכים למצוא השראה

חשוב לציין שכולנו יודעים שיש הבדל בין איסוף השראה או גניבת עבודה של מישהו. פוסט זה נותן לך כמה טכניקות שיעזרו לך למצוא את ההשראה שלך. מלבד המאבק בהתנגדות, פירטתי כמה דרכים אחרות למצוא השראה כשאינך מרגיש השראה. זה בסדר לקבל השראה, אבל בואו נבדוק איך לקחת רעיון ולהפוך אותו לשלכם.

הצבעים

הסגנונות והרעיונות המשמשים כל כך שונים שאתה מקבל המום ובסופו של דבר משהו שלא משקף אותך בכלל. לפיכך, צבעים משמשים באמנות בדרכים רבות ושונות, כגון לוח הצבעים, ערכות הצבעים, צבעי הרקע וכו '. רעיונות. אנו סוגרים סדרה זו עם כמה מחשבות כיצד לרכוש אמון ברעיונות שלך כדי שלא תעתיק את מה שמעורר אותך. אם איבדת את ההשראה לפרויקט שאתה עובד עליו ומחפשת טיפים שיניעו אותך לכתוב, הנה כמה פעילויות שנוכל לנסות ולעזור לנו בשגרת היצירה שלנו. למד עוד כיצד לקבל השראה לאירועים מהסביבה שלך, לחקור נושאים לאירועים ארגוניים ולקבל רעיון חדש להשראה לעיצוב אירועים.