כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער בשיטת FUE

יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת כשאתה חושב על השתלת שיער וריכזנו רשימה של 10 דברים שכדאי לדעת לפני שאתה מבצע השתלת שיער בעצמך, כמו גם הסבר מדוע לא כדאי לבחור מרפאה פרטית עבור השתלות שיער FUE. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך בנוגע לטיפולי שיקום שיער ולדון איתך. אם אתה שוקל להשתיל שיער או סתם רוצה לדעת יותר על אפשרויות הטיפול שלך בשיקום שיער, אנא קרא את המדריך שלנו למידע נוסף.

אתה צריך למצוא מנתח במתקן להשתלות שיער שיוכל לתת לך הוראות לאחר הניתוח

כך שתוכל להכיר את הנהלים וההליכים שלהם להשתלת שיער FUE. המנתח אמור גם להיות מסוגל לתת לך סקירה על כל האפשרויות של השתלת שיער Fue, כמו גם היתרונות והסיכונים של טיפולים אלה.

אם גם אתם מתכננים לעבור השתלת שיער FUE בדובאי, זה מאוד חכם ליידע את עצמכם כמה שיותר על ההליך. אם הרופא שלך מאמין שהשתלת שיער Fue היא האפשרות הטובה ביותר עבורך, תוכל להזמין את ההליך מייד.

ייתכן שתרצה להתייעץ עם רופא עור המתמחה בנשירת שיער או עם מומחה מוסמך להשתלות שיער

מומחה לנשירת שיער יידע אותך על הטיפול במהלך השתלת השיער, המסייע לך לטפל בראשך ובקרקפתך, כולל טיפול באתר ההשתלה. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם אתה מועמד טוב להשתלת שיער היא להשתמש ב- FUE NeoGraft בהתייעצות אחת-אחת עם ד"ר באומן. ראה מנתח המתמחה בשיקום שיער בלבד או בעל ניסיון בהשתלות שיער FE. רבים מבצעים גם שחזור שיער ויכולים לומר לך אם אתה "מועמד טוב" להשתלת שיער או לא. מועמד טוב להשתלת שיער ב- FUE הוא מישהו עם שיער דליל או התקרחות שעדיין יש לו מספיק שיער בקרבת מקום לשימוש להשתלה. למרות שיש כמה מטרדים הקשורים להשתלות שיער FU, רוב משקמי השיער מציעים הליכי Fue. מכיוון שהשתלת שיער ב- FUE מועילה ביותר לחולים, חשוב לקבוע מה גורם לך לאבד את השיער. זהו שיקול מכריע לכל העברת שיער של FEE, אך במיוחד עבור אלו שאיבדו את שיערם או את חלקם בשנים האחרונות.

כנראה גילחתם את החלק האחורי ואת צדי הראש באזור התורם

ויש חתך זעיר שיירפא בפחות מ- 48 שעות. כאשר יש לך השתלת שיער, אתה רוצה לוודא שאתה לא פוגע בשיער שהושתל לאחרונה. צמיחת שיער בהשתלות שיער עשויה להיות מינימלית בהתחלה, אך אתה יכול אפילו להתחיל לאבד שיער באתר ההשתלה. לחלק מהמועמדים להשתלת שיער יש ירידה ניכרת בשיער לאחר השתלת שיער ב- FUE, המשמשת כתזכורת לחשיבות של היגיינה והתנהגות טובה במהלך העברת שיער ב- FUE.

אם עברת השתלת שיער FUE

מרפאות רבות ידרוש ממך לגלח את הראש לחלוטין כחלק מהחלק על מנת לבצע את ההליך כראוי. אם אתה רוצה לנסוע למרפאה אחרת מזו בה אתה מקבל את השתלת השיער שלך, זה יכול להיות יתרון אם מגולחים את השיער באזור המקבל. כדי שההשתלה תעבוד, עליכם לגלח את החלק האחורי ואת הצדדים של הפנים, כמו גם את הראש והראש התחתון.

אם אתה גר בלוס אנג'לס ומחפש טיפול טוב לשיקום שיער להשתלת השיער שלך ב- Fue, אתה יכול לנסות את זה. בשיקום השיער של בוורלי הילס (BHHR) יש השתלות שיער מהטובות ביותר בארצות הברית ומבחר רחב של משקמי שיער בקליפורניה.

ישנן שתי טכניקות השתלת שיער עיקריות המשמשות באופן קבוע, אך ישנן אפשרויות רבות אחרות להשתלת שיער Fue בארצות הברית.

ישנם מספר מרפאות המציעות השתלת שיער Fue בארה"ב ובאזורים אחרים בעולם, כגון קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה.

השיטה הפופולרית ביותר להשתלת שיער

היא מיצוי יחידת זקיקים (FUT), אך היא אפשרית גם אצל נשים. ביסודו של דבר, השתלות שיער מתבצעות בשילוב של עקירות שיער Fue והשתלות שיער מאזור הזקיק של זקיק השיער ומשמשות לטיפול בנשירת שיער בפנים ובהסרת שיער מאזורי גוף אחרים.

אם אין לך מספיק שיער בריא ועבה מאזור דק או קירח

יתכן שלא תהיה זכאי להשתלת שיער FUE. אם אין שיער זמין להשתלה באזור התורם, תצטרך לעשות זאת בעצמך, כלומר יש לחזור על השתלת השיער כדי להבטיח כיסוי שיער לאורך זמן. שיטת Fue להשתלת שיער עדיפה על פני השתלת שיער FUT, מה שמוביל למראה "תקע שיער". באזורים תורמים אחרים בקרקפת אין מו"פ, מה שאומר שלא נגרם נזק לזקיק.