טיפולים אסתטיים ללא ניתוח

במשך למעלה משלושה עשורים ד”ר אבישי וינברגר מנתח פלסטי בבתי חולים ציבוריים ופרטיים ובעל ניסיון עשיר במגוון ניתוחים של כירורגיה פלסטית. הטוב ביותר, עם הניסיון הרב ביותר.

בעל ניסיון נרחב במגוון טיפולים: הגדלת חזה ברזילאית, ניתוחי חזה לגברים, מתיחת פנים, מילוי שומן וחומצה היאלורנית, שיפור קו הלסת ומתיחת בטן.

לגברים מצליחים השומרים על הופעתם ואינם מעוניינים להיכנע להשפעת הזמן, לנשים שהמראה החיצוני חשוב להן,  מרפאת טיפולי היופי של הרפואה האסתטית מציעה את הליך הטיפול בתדר רדיו

 במהירות, ללא כאבים ושיקום, הוא מהדק, מחזק ומצעיר את העור בפנים ובגוף.

היא טכניקת התחדשות והתאוששות תלת-ממדית שאינה כירורגית. גברים משתמשים בו בעיקר כדי למנוע רפיון בעור הנגרם על ידי שינויים הקשורים לגיל או לאחר ירידה מהירה במשקל. הוא מספק תוצאות מיידיות שרק עולות עם הזמן.

הליך 

בעוד שרוב הטכניקות הקוסמטיות עובדות "בחוץ", כלומר, הן משפיעות על שכבת פני השטח של העור ומעניקות תוצאות לטווח הקצר בלבד, אך הטיפול ללא ניתוח מווסתת תהליכים עמוקים בדרמיס, מחזקת את בסיסה – מסגרת הקולגן. הודות לכך, התוצאות מהליך אחד בלבד נמשכות עד 3 שנים בממוצע. בנוסף, תרמג 'לגברים פותר בעיה נוספת של עור הגבר, כלומר, מווסת את גודל הנקבוביות ואת הביצועים של בלוטות החלב. לאחר ההליך עור הפנים הופך חלק ומט יותר.

המכשיר הקוסמטי 

משתמש באנרגיית תדר רדיו – הוא חודר באופן חופשי לשכבות העמוקות של העור, שם נמצאים סיבי הקולגן, ומחמם אותם. עלייה מקומית בטמפרטורה מובילה לדחיסה של סיבי הקולגן "הישנים" הקיימים ולהאצת היווצרותם של חדשים. כתוצאה מכך נוצרת מסגרת קולגן צפופה, שבגללה "נפילה" של העור נעלמת, קמטים וקמטוטים מצטמצמים, העור מתהדק וקווי המתאר מתבהרים וצעירים יותר. חשוב לציין כי בניגוד למתיחת פנים כירורגית, מייצרת תוצאות טבעיות הן בפנים והן בגוף.

איך מתנהל ההליך? 

ההליך אורך בין שעה לשעתיים – הכל תלוי באזור שיש לטפל בו. בשלב הראשון, הקוסמטיקאית מפעילה סימון תרמי מיוחד, ואז צעד אחר צעד עובד על העור אך ורק לפיו. תוכלו להבחין באפקט ההרמה באופן מיידי!

צילום:freepik