רישום פרצלציה

זכויות מקרקעין בעזרת רישום פרצלציה

בעלות על נכס עם צרור זכויות אינה דבר, ובמאמר זה נדון בזכויות היורשים לרכוש בעלות על מקרקעין. מי שקונה, מפתח או מנהל נדל"ן חושב לעתים קרובות על רכישת נכס – כערובה לבעלותם המלאה והיכולת לעשות עם הנכס את מבוקשם.

אך בעלות על נדל"ן טומנת בחובה מערך מורכב של זכויות

ותפיסת איגום – של זכויות – הייתה בדרך כלל הדרך בה מתוארות ומסוכמות זכויות אלה. מערך זכויות הוא גביית אינטרסים וזכויות שונים שיש לבעלים של קרקע. נראה כי שורשיו נובעים מתפיסת זכויות הקניין וזכויות הקניין בכללותו, אך בתחום הנדל"ן הוא מוגדר על ידי ההרשאות החוקיות המוענקות בדרך כלל לרוכש נכס בעת העברת בעלות.

שקר למי שאינו הבעלים של הנכס, שהוא הבעלים של הנכס, כגון בנק, חברת ביטוח או בעל נכס אחר. שוכב על רכושו של אחר – בין אם זה בעל הנכס, דייר, עובד של חברה או בעל דירה, למשל.

שקר למישהו שזכויותיו ואינטרסים שלו אינם קשורים לנכס, כגון שוכר, עובד, חברה או חברת ביטוח.

קיים אינטרס בנכס ונותן לבעלים את הזכות להחזיק ולהשתמש בקרקע. לבעלים יש זכות על הקרקע כל עוד הוא יכול ליהנות מהנכס, וזכויות אלה אינן מסתיימות כשחיי העיזבון מסתיימים.

בעוד הבעלים הקיים ימשיך להיות הבעלים של הנכס לאחר ההעברה

ראה "כיצד להוסיף בעל חדש להסכם נכס" למידע נוסף. בעלים חדשים של נדל"ן מקבלים את התואר והערבויות שנתנו הבעלים הקודמים בשטר. הבנת תחום ה"נדל"ן "מחייבת הבנה של זכויות הקרקע עצמה והקרקע המאוכלסת והמיושבת. יש להגדיר זכויות קניין למשהו, לאכוף זכויות קניין ולפקח על השימוש בהן.

באופן ספציפי, חוק המקרקעין העירוני מחייב לרשום זכויות שימוש בקרקע בממשלה המקומית או ברשות המקרקעין, המוציאה רישיון לשימוש בהן, כדי לאשר ולאכוף זכויות אלה.

אם אתה הבעלים של נכס המכונה נדל"ן

ייתכן שתידרש לגלות את ענייני הבעלות שלך במינוח משפטי. בצורה של רישום רישום מקרקעין, חייב להיות מסמך שמעביר למישהו את העניין שלך בנכסים. חוקי המדינה משתנים ומהנדס מדידות יכול לעזור לך לקבוע את המצב המשפטי הנכון של זכויות הקניין שלך במדינתך ובמדינות אחרות.

בעל נדל"ן יכול לממש את מערך הזכויות שלו, אך הוא או היא יכולים לממש אותן רק בהתאם לחוקי המדינה, ולא לחוק הפדרלי. בעלי בתים אינם יכולים לממש את זכויות האגודה שלהם מחוץ לארץ מגוריהם.

זה כל מה שאתה צריך לדעת על זכויות צרור

אך למטרות סוכן נדל"ן, המרכיב החשוב ביותר בצרור הזכויות הוא הזכות להיפטר מהם. קונים שרוכשים נכס יקבלו את זכויות האיחוד בעת העברת הנכס, וזכויות אלו בדרך כלל מעניקות לקונה את החופש להשתמש בנכס לכל שימוש חוקי. המגבלות העשויות לחול על העברת מקרקעין כוללות: העברה אסורה אם תובענה בחזרה זכויות השימוש במקרקעין על פי החוק, אם הנכס אינו רשום כראוי או אם אין תעודת בעלות.

אדם יכול לעזוב או לעזוב את השביל או את הימין – את השביל – או להשאיר את הזכות אליו. אדם יכול לעזוב דרך, זכות או זכות קדימה / זכות קדימה. אדם לא יכול להיות ברחוב, ברחוב, ברחוב או בכל מקום ציבורי אחר.

כמובן הזכות להשתמש במקרקעין היא זכות לבעלות

הנאה או סילוק. כפי שנדון בהרצאה כאשר אנו מדברים על זכויות סילוק או על הזכות לחייב, אינך יכול לשעבד את הנדל"ן שלך כבטוחה. אם אתה מתחייב כבטחון והבעלים אינו מבצע את התשלום, אתה מפר את זכויות הקניין שלך.

רישום פרצלציה כדי לבצע חלוקה ולקבל זכויות בקרקע

כדי להבטיח את זכויות החוזה וכדי להשיג זכויות קניין במקרקעין, עליך להשלים רשומה מחייבת חוקית. רישום פרצלציה הם המסמכים החוקיים המשמשים להעברת זכויות מים לנכסים. נכס למגורים הוא סוג של מסמך בו נמסר לבעל המלגה על עניינו בנכס זה לבעל מלגה ועל הצדדים לנהל משא ומתן על צורות המסמך.

אתה רשאי לרכוש, למכור, להשכיר, להעביר או לשכור זכויות קניין, כגון הזכות להשתמש, להשתמש או למכור מקרקעין, לקנות או למכור, עם או בלי חוזה מכר.