הסרת קונדילומה בלייזר – כל השאלות הנפוצות

לפני שאתם נכנסים ללחץ, עליכם לקחת בחשבון כי יש איך להתמודד עם קונדילומה. אולי בהתחלה זה נראה כמו דבר מאוד מאיים, אך בפועל תוכלו להתמודד איתו ביעילות על ידי בחירת שיטת הטיפול המתאימה. לא מעט אנשים מחליטים לבחור באפשרות של הסרת קונדילומה בלייזר. אך לפני שגם אתם בוחרים באפשרות הזאת, אנו רוצים לענות לכם על כמה שאלות שעשויות להעסיק גם אתכם. ד"ר גדי בן שטרית עונה על השאלות הכי שכיחות של מטופלים שעברו את הטיפול הזה. כך תוכלו להגיע מוכנים לפני שתבצעו את הטיפול עצמו.

מדוע מומלץ לטפל בקונדילומה באמצעות לייזר?

לא סתם אנשים מעדיפים לבצע הסרת קונדילומה בלייזר, לשיטת הטיפול הזאת יש יתרונות רבים. הסיבה המרכזית היא שבאמצעות הלייזר ניתן להעלים את הקונדילומה במהירות. כל שאר שיטות הטיפול האחרות עשויות גם הן להתמודד איתה, אך בצורה מאוד איטית. בנוסף ניתן לראות אחוזי הצלחה מאוד גבוהים לטיפול בלייזר, אחוזי הצלחה גבוהים שלא קיימים בכל שיטות הטיפול האחרות. הצלחה ומהירות הם הפרמטרים המרכזיים שמייחדים את הטיפול בלייזר.

האם טיפול בלייזר אמור להיות כואב?

נדגיש תחילה כי כאב הוא עניין מאוד אינדיבידואלי, וכל אחד עשוי לפרש אותו בצורה מעט שונה. ד"ר גדי בן שטרית ראה לא מעט מטופלים שחשבו כי הטיפול יהיה כואב, ובסוף הם גילו אחרת. אך ניתן להגיד בצורה כמעט חד משמעית כי הטיפול אינו כואב. הוא עשוי לגרום לתחושת אי נוחות קלה, אך לא מעבר לכך. עוד הוכחה לכך היא שתוכלו לחזור לפעילות מלאה מיד לאחר ביצוע הטיפול.

האם הסרת קונדילומה בלייזר בטוחה?

עליכם לבחור את המרפאה המנוסה ביותר שהיא זאת שתבצע עבורכם את הטיפול. כך תוכלו לדעת כי לא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש או לדאוג בהקשר של בטיחות. הטיפול בלייזר נחשב לדעת רוב המומחים בתור הטיפול הכי בטוח להתמודד עם קונדילומה. כך שאם עד כה כל שאר הטיפולים היו נראים לכם מעט לא בטוחים, כאן תוכלו לקבל בטיחות ותוצאות שאין להן תחליף.

צילום:freepik