באילו מקרים כדאי לפנות למומחה פודיאטריה?

קיימות המון סיבות שבגינן תצטרכו לראות מומחה פודיאטריה. אך לפני שתפנו אל מומחה מהתחום הזה, כדאי שתהיו בטוחים כי הוא הכתובת הנכונה. מהן הבעיות הרפואיות הכי שכיחות שבהן נדרש אנדי קרף ד"ר לפודיאטריה לטפל? אנו נביא לכם כאן 3 בעיות רפואיות שכיחות שכל אחד מאיתנו עלול לסבול מהן. אם אתם סובלים מאחת מהבעיות הרפואיות האלה, תוכלו לפנות אל ד"ר אנדי קרף מומחה לפודיאטריה.

פטריה בציפורן ברגל

אחת מהבעיות השכיחות שלא מעט אנשים סובלים ממנה היא פטריה בציפורן ברגל. בעבר היה נדמה כי מדובר על בעיה שתוקפת בעיקר אנשים מבוגרים, אך כיום היא יכולה להופיע גם בגיל צעיר. הפטרייה אומנם לא מביאה איתה בעיות רפואיות, אך הנראות שלה לא נעימה. אנשים שונים חוששים לנעול כפכפים רק בגלל שיש להן פטריה ברגל. מומחה פודיאטריה יכול להמליץ על מגוון רחב של שיטות טיפול שמטרתן העיקרית היא להעלים את הפטרת בכף הרגל.

כף רגל סוכרתית 

לא מעט אנשים סובלים מסכרת, כאשר אנו רואים עלייה קבועה בכל שנה במאובחנים חדשים. כף רגל סוכרתית הוא סיבוך שכיח מאוד של מחלת הסכרת. הפגיעה בהתחלה אומנם לא נראית לעין, אך היא עלולה להביא למצב של כריתת הרגל. זוהי הסיבה כי חובה לפנות אל מומחה פודיאטריה על מנת שיסייע לעצור את המחלה. מדובר על מחלה מאוד עיקש, וחובה לפנות אל איש מקצוע מיומן שיסייע להתמודד איתה. טיפול לא נכון לא יעצור את המחלה, ועלול אפילו להחמיר אותה.

ציפורן חודרנית בכף הרגל

עוד בעיה שכיחה מאוד שיכולה להופיע אצל כל אחד היא ציפורן חודרנית בכף הרגל. כאן אף אחד לא יכול להתעלם מהבעיה מכיוון שהיא מביאה איתה כאבים חזקים מאוד. יש כאלה שלא מסוגלים לדרוך על כף הרגל כי בכל פעם שהם דורכים יש כאבים בלתי נסבלים. גם כאן מומחה פודיאטריה יכול מאוד לסייע כאשר הוא יציע מגוון רחב של שיטות טיפול. כיום יש לא מעט דרכים יעילות להתמודד באופן אפקטיבי עם ציפורן חודרנית. במקרים חמורים ניתן לבצע ניתוח שעשוי להעלים את הבעיה.

צילום:freepik