איך להיות מיליונרית צעירה

אנשים רבים בימינו חושבים שאם הם רוצים להפוך למיליונר, עליהם לעקוב אחר נישה משעממת ומקובלת. לוקח לנצח להפוך למיליונר במקצוע מסורתי, כגון עורך דין, רופא או בנקאי, מכיוון שההכנסות מוגבלות וקשות לפריצה. עם זאת, ברגע שאנשים יודעים שאתה מיליונר, מתרחש מעבר אנרגיה.

אם אתה רוצה יום שכר גדול יותר

אתה יכול להתמקד בהקמת עסק משלך, וזה מה שעשו רוב המיליונרים הצעירים שפרופילנו. אתה לא צריך להיות מיליונר בן 14 כדי להיות יזם, אבל אתה יכול להתכונן לקריירה נוצצת. עבור חלק מהאנשים מאוחר מדי להפוך למיליונרים בגיל ההתבגרות, אך אין זה אומר שיהיה קשה להיות מיליונר בגילם, ואם תחליט להמשיך את חלומותיך, גילך לא אומר הרבה, כי להיות מיליונר בגיל העשרה. מוכיח שהדבר היחיד שחשוב הוא מחויבות, גמישות ולעולם לא לוותר על החלומות שלך.

הדרך הטובה ביותר להתעשר במיוחד היא להשקיע בבורסה. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשתמש בקסם כסף קטן שנקרא ריבית מורכבת.

התחל לעבוד בגיל 14

הזדקן מספיק כדי לחסוך והשקיע מספיק כסף כדי להפוך למיליונר בגיל 20. להיות מיליונר בגיל 25, תלוי כמה מהר אתה מתחיל להרוויח וכמה מהר הוא צומח. הכסף נע במהירות, אבל למה שאתה מרוויח בבתי הספר הנכונים במהלך 10 השנים הקרובות תהיה השפעה עצומה על העושר שלך ככל שתתבגר ותהיה מיליונר.

אני מכיר מיליונרים ויזמים רבים שאובססיבים לעשות כסף

העצה הטובה ביותר שאני יכול לתת לכל מי שרוצה להיות מיליונר היא להיזהר מי שאתה ולא להיות קשור מדי לכסף. יש המון אנשים שהגיעו למעמד מיליונר אך מעולם לא הרוויחו 100,000 $ בשנה.

הרוב המכריע של המיליונרים הצעירים משיגים את מצבם הכלכלי על ידי השקעת כסף

בין אם הם מפורסמים ובין אם הם נולדים למשפחות אמידות, הם משקיעים כסף בחריפות בבורסה, בחברות או בנדל"ן. רבים מהאנשים החכמים שעושים את הניסיון הראשון להפוך למיליונרים בגיל צעיר יודעים שזה יכול לעלות להם יותר כסף לצבור ולחזק חובות לאורך תקופה ארוכה ושהם יצטרכו לשלם ריבית רבה לאורך זמן לָרוּץ.

אנחנו לא אומרים שאדם צריך להיות מתבודד להרוויח כסף

אבל חיי חברה לא צריכים להיות בראש סדר העדיפויות אם בגיל 20 אתה רוצה להיות מיליונר. אנשים חכמים רבים השיגו מעמד של מיליונרים עם אורח חיים צנוע. בכל שנה יותר כסף יכול לעזור לך להשיג את היעדים הפיננסיים שלך, ואחד מהם הופך למיליונר.

לדברי מומחים

אחוז ההכנסה שנותר לאחר שאנשים מוציאים ומשלמים מיסים אינו מספיק כדי לחסוך לפנסיה, שלא לדבר על להיות מיליונר. בעוד שרוב האנשים מתחילים במטרה לקבל 1,000 דולר למקרי חירום בחשבון חיסכון, מיליונרים צעירים רבים חורגים מהיעד הזה.

לצעירים יש הרבה כלי השקעה חכמים

המופצים במס, לבחירה לחסוך ולהשקיע לעתיד. בדוגמה שלי למעלה, מדובר בתוכנית 529 שתוכל להפיק את המרב ממעמד המיליונר של ילדיך בגיל 20: 767 אלף דולר (דוגמה אחת) ו -503 אלף דולר (דוגמה שנייה). כעת, כאשר אנו מכירים את מקורות ההכנסה וההשקעות השונים, הדבר היחיד שנותר הוא לחשב כמה כסף ילד בשנות ה -20 לחייו צריך להרוויח כדי להפוך למיליונר.

הדרך הקלה ביותר להפוך למיליונר עם נדל"ן לפני 20

היא אם רוט IRA שלך (חשבון השקעות משמורן) מחזיק ב- REIT או בחברת נדל"ן. ברגע שהעסק שלך מתחיל להרוויח כסף, אתה יכול לעזוב את העבודה שלך ולהתמקד בהכנסה החדשה שלך במשרה מלאה. בהתחשב בכך שקשה לחזות תשואות השקעה, הדרך הקלה ביותר לפריחתם המאוחרת להפוך למיליונרים היא להתחיל בגיל 8 ולהרוויח יותר מאוחר יותר.

כדי לעזור לך להגיע לרף שבע הדמויות לפני גיל 30, ריכזנו תשע עצות מאנשים שהיו מיליונרים בגיל צעיר ולמדנו מאות מיליונרים תוצרת עצמית. ואכן, רבים מהמיליונרים המתבגרים שלנו התחילו עם רעיונות חדשניים. מאמר זה מפרט כמה עקרונות ונהלים מוצקים שאתה יכול ליישם כדי להפוך למיליונר בכל נקודה בחייך, לא רק בשנות העשרים שלך, שיכולים להיות קשים.

מיליונרים שואפים רבים ומיליונרים צעירים שואפים חושבים שהם צריכים להתמקד בדור הטכנולוגיה הבא

כדי להרוויח את הונו, אך זה לא המצב. מכללה ולימודים מתקדמים עולים כסף והם מכניסים אותך לחובות, אבל אם אתה רוצה להיות מיליונר, אתה צריך ללמוד כל מה שאתה צריך לדעת על רוב הדברים, ולכן עלויות הלימוד גבוהות.

למידע אודות איך להיות מיליונרית צעירה באפשרותך לגשת לאתר money-time.co.il